Så, får man en uppföljing på hur du gjorde med detta? :P Köpte du någon tele?
Utskriftsvy
iPhones spricker jävligt lätt, face it. Men kvaliteten är inte dålig, dom spricker ju inte om man inte tappar dom. Har själv spräckt glaset på alla mina iPhones utom min senaste som jag har lyckats hålla rätt fin förutom det här:
http://i1205.photobucket.com/albums/...DSC_0001-4.jpg
värt att lämna in den och få det fixat eller borde jag låta den vara? :)
Lämnar min iPhone imorgon för den cpar lite, ingen service ibland, och när jag ringer folk eller dom ringer mig hör jag inte dom men dom hör mig. Gött att man inte har någon bra reservmobil hemma, blir väl typ en Siemens A55 att ha ett tag :huhu:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...iemens_A55.jpg
jag hade en siemens c35 ett haha, den såg ut ungefär sådär
Nja det är jag inte rädd för, har suttit och surfat med den flera gånger när jag suttit i poolen och andra utsatta miljöer och det har inte hänt något. Dock ser det ju rätt fult ut, men frågan är om det är värt runt 1000-1500:- vilket jag antar att det kostar att fixa den. :)
eller så håller man i telefonen så spricker inte displayen. Visst kan en htc eller sony ericsson också spricka, men då iphone har glas så spricker det ju lättare. därför håller man i telefonen, jag har haft min iphone 4 sen maj och inte en enda spricka, har dock tappat den i betonggolv några gånger:)
du kan köpa en baksida för 2-300kr och byta själv, skitenkelt. finns guide på youtube och google!
Hjälp!
Har säkerhetskopierat min iphone4 och sedan uppdaterat den. Nu hittar jag inte mina bilder eller kontakter någonstans? Vet någon vart det finns lagrat på hårddisken?
Hur kollar man hur många ord man skrivit i word`?
verktyg -> räkna ord eller något sådant ska finnas
tänkte fråga om nån har samsung galaxy SII och om de är något dåligt på den , & vad skulle ni helst välja , samsung galaxy s2 eller iphone 4s (16g) ? ska få abonnemang efter ju lmed telenor & vill ha så bra mobil som möjligt :P , säljer även min gamla iphone 3g 8g ! olåst...
Jag har en Samsung Galaxy S2 och den är jag riktigt nöjd med! Iphone 4s är inte alls lika bra...Iphone är överskattat! Finner inget som är dåligt med S2! :D
Jag har haft alla möjliga touchmobiler och märken, bl.a Iphone, htc, lg, sony ericsson, och nu samsung, den slår alla mobiler jag haft förut! :)
Jag skulle välja S2 helt klart!
Jag har förvisso inte haft någon annan smartphone eller testa en massa andra, men S2an är riktigt bra, lätt att lära sig också tycker jag!
Det enda negativa är väl kanske som många andra tycker att den piper lite väl högt när batteriet har laddat klart, och det tar väl 4 timmar om man vill ha det fullt.
Det där är bara fanboy snack. Finns ingen mobil som är perfekt.
Finns HTC mobiler som är bättre än Samsung mobiler, finns samsung mobiler som är bättre än andra mobiler, alla mobiler har + och -
ja du förstår.
Du får ju gärna skriva varför just den mobilen än bättre än den andra osv. Att säga att något är överskattat gör inte telefonen dålig.
Haha fanboy snack! Nu har du fel lille gubben! Jag har prövat många andra telefoner och om man jämför med alla smartphones jag haft innan så är s2 bäst med marginal! Den är snabb, bra touch, kamera och allt man behöver och lite till!
Och nej, finns inga htc mobiler som är bättre än s2, då den utnämnts till världens bästa smartphone enligt bl.a. M3! Jag har mycket erfarenhet av smartphone och vad som är bra och inte! :)
Mena inte att den är dålig, utan överskattad! Iphone är bara onödigt dyra, det är den dyraste mobilen! Den kostar ca 2000kr än vad t.ex. S2 kostar som t o m är mycket bättre! Man får mer mobil för pengarna om man säger så!
felet med den är att den har piss-android, ios är totalt överlägset ur handhavandesynpunkt. det är segt, bloatat, fult och apparna suger. på min kompis s2 laggar upplåsningsskärmen, jippi vad snabb och bra den mobilen är...
säger som pirelli, power is nothing without control...
"Lille gubben" Tala för dig själv Moppestyling.
Ja den är bäst enligt dig.
Wow, enligt tidningar. Men då måste den ju vara bäst, haha nej tro det eller ej med det finns människor som tycker HTC, SE osv mobiler är bättre, Ja det är sant!
En mobil blir inte bäst bara för att tidningar skriver det.
Kom ihåg vad jag skrev nyss, alla mobiler har för och nackdelar. Själv har jag aldrig gillat Samsung.
"den bästa smartphonen", jovisst. varför tror du den blivit utsedd till det? jo, det dom menar med att den är bäst är att den har stor skärm och en snabb processor. det är det som gör den så märkvärdig, och nej, det gör inte den telefonen till den bästa smartphonen. Iphones os totalt knullar android.
äntligen en som förstått att inte en snabb processor gör den till världens bästa mobil. iphone behöver ingen värsting processor för att vara snabb och stabil i sitt operativsystem, dock så använde dom ju en dual-core prolle i 4s;en, antagligen bara för att hänga med i utvecklingen.
Men som sagt,snabb processor och en stor skärm gör ju inte telefonen.
och visst, iphones är ganska dyra men man får vad man betalar för, det skriker ju kvalité om iphone, känns verkligen att dom är påkostade.