perfekt då kan du skänka din brytare till mig, ifall det är samma som på vanliga ciao tändning ;)
Utskriftsvy
Om man ska lacka ciaoen själv behöver men bara använda vanlig lack och sen klarlack eller behöver man använda någon from av "grundlack" ? :)
Hur fan ska jag få av min frikrans? Den sitter järnet, o ja måste byta baknav och jag vill gärna behålla frikransen utan att paja den. Har tillomed köpt en nyckel storlek 32 eller va det var, men frikransen sitter fortfarande som fan..
Idiotförklara mig gärna , men vad i hela h*lvete är en frikrans ?
Antar att det är de som sitter på motsatta sidan av kopplingen/remskivan bak ?
hur ställer man tändningen på fanskapen? :D tror det är det som krabbar på min..
Hur fan får man på superbravokopplingen i en ciaoram ? Stuttar ju hur man än gör :O
har ett problem med min ciao. Det är så att den åker iväg utan att jag gasar och när jag gasar så dör den oftast ! ?
Tja jag har skaffat en ciao :) och undrar hur man vet om den har en katalysator tack för svar på förhand :rolling:
Jävla ciaojävel !
Först startade den inte för den inte fick bensin , tog av föggen och rengjorde och kollade flottören , allt fungerade .. Gjorde samma sak några gånger utan att nånting hände. Sen när den väl fick bensin och började tända , då låser sig svänghjulshelvetet ! Ska plocka av motorn imorn :mad: