Varför är det jämt så att när man hittar någon man tycker om så jävla mycket, allt rullar på finfint, och plötsligt händer något som får hela skiten att gå åt helvete?..
Utskriftsvy
Varför är det jämt så att när man hittar någon man tycker om så jävla mycket, allt rullar på finfint, och plötsligt händer något som får hela skiten att gå åt helvete?..
Visste inte att vi var i skolan nu.
mjo..
mjo, det jobbiga är att jag gillar henne sjukt mycket, hon gillar mig. Men hon tycker att hon inte känner det... försöker prata, men ingenting funkar..
Tycker du antingen borde ringa upp henne / "söka upp" henne och prata om vad som händer. Säg att du vill ha en förklaring.
Det jag gör just nu är verkligen allt, jag vill verkligen att det ska bli "vi" om man säger så. Har ingenting att förlora, så satsar allt.
är bättre på att ge andra tips eller vad man ska kalla det. Men när det gäller mig själv och när jag har problem verkar jag tappa allt igen.
Från att inte ha kontakt med någon vettig tjej till att ha kontakt med flera vettiga tjejer på 1 dag :wub:
Försök att helst träffa henne öga mot öga och fråga om det är något, och kolla verkligen noga på henne när hon svarar. Om hon kollar bort / svarar lite sakta (efter några sekunder) / ändrar tonläge eller säger typ "men nej, det är ingenting" så är det någonting..
haha precis, Man lyckas alltid asbra när det gäller andra. :whops:
Sorry för dubbel.
Svarar hon inte på smset som du nu skickat så ring henne imorn, smsa henne inte.
Chansen lär ju vara större på att hon svarar om du ringer och visar att du är mogen än om du smsar henne.
Och om hon inte svarar i telefon får du väl åka hem till henne. :gloria: Kanske lite stalker, men det finns ju inte mycket mer du kan göra eller hur?
Ja skulle kunna ringa, men grejjen är jag har nyss fått hennes nummer och vi har inte pratat med varandra IRL än.
Det är rent ut sagt ett hel**** när tjejen börjar ge f*n i en.
Jobbigt när allt går sakta rakt ner i graven...
Vet ni vad man kan göra för att få mer kontakt med tjejen ?, de va hon som börja skriva och hon sa då att hon börjat fått känslor för mig igen osv osv. Vad kan man göra för att få mer kontakt osv, vi har bestämmt en filmkväll nån helg. Men nått annat kul man kan göra :)
förlåt för dubbel, Men kan säga att det är helt kört med hon jag skrev om tidigare. HELVETES JÄVLA PISS
Om du känner henne så är det bara köra på, kom på idag när jag tänkte att "vafan, man lever en gång? då är det tamefan lika bra o satsa det som går på det man vill. Det värsta som kan hända är att det går åt helvete" och för mig, idag så gick det åt helvete. helt åt helvete..
Du kan t.ex. på rasten eller nå, sätta dig bredvid henne och börja småprata etc:D