bra det;)
Utskriftsvy
våldtagen av en golden retriver...
Fy fan vad jag blir irriterad på min dator. Så seg som den är stundtals är sjukt. Kör från en cphårddisk då den ordinära brändes samt att mitt grafikkort gav upp för inte så länge sedan. Så jag kan inte ladda ned en film och lyssna på musik samtidigt för då hänger sig internetläsaren. Och ifall jag laddar en sida med en bild på tex, så hackar muspekaren fram om jag rör den. Filmer är inte att tala om och ifall man har flera flikar uppe och sätter igång en låt så hackar låten fram.
Det är prestanda!
vädret :(
Regnar, har gjort det till och från nu i typ 2 veckor. S:
ska åka till linköping nu, framme vid 6..
Skulle köpa en påse gurkor igår, tog fel och istället blev det en påse skumtomtar.
Gårdagens jävla fail of the year.. ok, miste körkortet pga fortkörning @ 121km/h på 80-väg. kortet borta i 5 veckor.. fick det tillbaka förra måndagen.. och hann ha det i 6 dagar, tills igår, då jag i illskan och ledsenheten körde från "tjejen" tänkte att nä fyfan här kommer inga snuatar, aldrig stött på några på denna väg. så börja köra runt 150 enlogt V70 mätarn, vem möter man då?? jo van "piké bussen"!!!(?) så blev stoppad, gick tydligen 139km/h på 100-väg, så nu har man mist kortet igen..
Man har ju inte alls annat att tänka på, jag och "tjejen" har nämligen bråkat den sista tiden, samt min mormor ligger på sjukus, kanske inte kmr därifrån mera... :/
Jag uppfattade det nämligen som att det var slut mellan oss efter sista gången vi bråkade, så för att tänka på annat så hitta ja en ny tjej, som jag har tänkt på en tid. förra helgen var ja med henne och, hon visste att ja skulle till "extet" och reda upp allt och göra slut på riktigt, exet hade tjatat såfruktansvärt satt ja måsta komma dit och prata face to face.. men hon ville ändå inte prata så mkt när jag väl kom, så böev de sjukt sent så jag övernattade där, det fick nya reda på och blev otroligt ledsen, besvikem och arg. tyckte att jag kunde höra av mig nästa gång när jag har bestämt mig. hon trodde jag var däre för att ta tillbaka exet nämligen.
Vad an än gör, ta INTE ut illskan i trafiken, blir bara en massa jävelskap, om man rdan ahr mkt blir de bara värre...
det jävla vädret :sad1:
Win att du inte har prövotid kvar och behöver ta om kortet, med alla riskkurser osv du måste göra om (om du ens behövde göra dom?). Brukar gå på runt 5k om du klarar allt på första igen, och vara en jäkla massa krångel också.
Nu är det ju ditt eget problem på en tom väg, men faktumet att du körde så fort på kvällen säger ju ganska mycket om att du kanske inte borde ha körkort. Då har man ju absolut inget risktänkande och kan förutse att det kan komma fram både djur och människor som går/cyklar ev utan ljus. Jag förstår att det var "mitt ute i skogen", men märkligare saker har hänt. Att du dessutom lät dina känslor få utlopp i trafiken och därmed satte både dina egna och andras liv på spel är ju ytterligare ett tecken på att du inte borde ha körkort, du är inte mogen för det helt enkelt.
Möjligt att du har några diagnoser, och/eller en grav retardation verkar nästan som det men det är ingen ursäkt alls. Kan man inte köra bil säkert ska man inte heller göra det, kletar du dig i en bergvägg skiter jag fullkomligt i men när du utsätter andra för fara är inte jag den som bara ser på.
Win dock att det gick bra denna gången, hoppas verkligen att du fick dig en tankeställare och kör lugnare hädanefter.
Vädret + den här idiuten ;) http://www.blocket.se/sodermanland/_....htm?ca=11&w=2
jag sitter inne när de är fint väder...?
sanningen är den att jag kör alldrig grym överhastignet, max 10 då, bara ibland.. förutom dessa 2 tillfällen. men en stor positiv sak är att nya tjejen har varit här i några timmar ikväll :) haft riktigt mysigt :)
Morsan var/ är väl mest pissed off, hon hade sönder sin arbetsmobil, pga det som hände och städade som fan i illskan, haha :D
morsan tanka 95 oktan i våran disel BMW, reparationen gick på 90k ....
Jo, den har varit cp det senaste halvåret :O Först gick grafikkortet åt helvete, sedan ett ramminne och efter det hårddisken så börjar bli utnött. Kör på reservdelar nu som var liggandes men ja, blir nog ominstallation snart om det inte blir en ny dator för min del och pappa samt familjen får överta denna ^^ :D
Halebop, urkasst kundbemötande, ålderdiskriminerande policy, om dom gör fel orkar dom inte åtgärda det och dom talade inte om att min order avbokats.
Beställde en iPhone 4 på releasedagen med abonnemang, brorsan tecknade abonnemanget iom att jag hade mitt förra på honom och jag ville ha kvar mitt nummer. Sen så var det inget mer med det men jag mailade dit och skulle fråga om det gick att ändra abbonemang till ett annat nu, nej det gick inte men dom påpekade då i samma veva att min order avbokats efter att dom gjort kreditupplysning på honom. Brorsan förstår ingenting utan kollar upp varför och dom kommer fram till att det blivit något fel, han hade inga anmärkningar eller något. I allafall kontaktar han Halebop igen och berättar vad som hänt och dom kollar upp det och riktigt, det hade blivit något fel, han hade inga anmärkningar eller något. Men då vi försöker få dom att ta tillbaka vår order så går det självklart inte, så nu måste jag beställa om igen 4 dagar efter releasen och nu kommer den vara slutsåld sedan länge vilket kommer innebära att jag får vänta flera månader extra innan jag får telefonen.
Hinner inte skriva mer, ska tillbaka till jobbet.
dagens generalfail.
nån random idiot från Bilsport Custom Show mailade mig och ville ha Blackie med nästa år på Elmia.
Kommer inte på fråga hinner troligen inte ens att bygga klart den tills dess.
Blackie kommer ALDRIG att ställas ut, eller såna spektakel på svensk mark.
Får fundera ut nåt generalgiftigt att safta till den så han aldrig mer hör av sig.
att bilsport custom ville ha med blackie på nästa års elmia :rolling:
NEEEEEEEEEEJ FANFANNFANANN jag köpte fel cylinderkit! fick inte med topplock:(;( veckans uber fail:(
Den kommer inte dit Guth.... Tro mig, hellre ber jag dem fara åt helvete,alla ansvariga på det stället.
jag besöker inte ens den utställningen, har aldrig vart där och kommer inte att besöka den..
Hela Bilsport Custom show kan ta sig i r*ven, jag skiter i det hela fullständigt.