Fixat en ny sladd så jag kan använda motorvärmaren samt kupévärmaren i bilen. :)
Utskriftsvy
Fixat en ny sladd så jag kan använda motorvärmaren samt kupévärmaren i bilen. :)
Köpt en furia utan motor, helt nylackad ram o sving, och fint skick på allt, och en sjuhelvetes massa grejer med, bland annat org system, en hel del motordelar, en crossljuddämpare, lampor och massa massa mer. gav 1200 spänn! Nån som säljer en billig am5 eller am6? :sly:
mera update i projektråden, länken finns i min sign :)
min hjälm har kommit, bara att åka och hämta den! :D
Päronen har kommit fram till att dem ska betala 30k på körkort och bil :wub:
Gasvajern har kommit hem så snart när returfjädern för kopplingsarmen kommit kan jag puttra ut i snön och skojsa mig! :3
Helg förfan! (Kompledigt hela dagen imorn). :D
kommit på vad jag ska göra med min skoter. Det är ju en rotax 503 i den så ska köpa mig ett quicksilver mx2sport och jag flyger!!!
Lyfta i motorn i traktorn imorrn! Har köpt hem allt som krävs för att få igång den!
Fan va glad jag blir om jag får igång den :D
Tåget kom inte så jag stannade hemma. Sitter nu och kollar på Jönssonligan @tv4film och har det almänt gött! :wub:
Räknade ihop hur mycket jag har spelat mina onlinespel på pc och det blev mindre än jag väntat mig :D
11 000 kr från csn den här månaden = massor med pengar kvar efter räkningarna :wub:
gjorde prov för ett tag sen i företagsekonomi A, 75% av klassen fick ig främst pga av felaktig "utlärning" av läraren. Omprov idag, fick vg! :D
Fick låna en polares cykel så jag slapp gå hem, mellan 3-4 km :)
Nu är det chill med cola o chips samt Jocke Olsson show på dataskärmen :D
Helg :wub:
ännu en värdelös och tråkig hemmasittahelg! woho!!!! :D
att ja gjorde några fina kap på mässan xD dagens jävla win
Slutade 11.40,käkade kebab(som ja ångrade sen) och simon vart nog nöjd med cylindrarna.Besiktade bilen med endast 1 enkelt fel, en trasig lampa men gick igenom ändå.Sen köpte jag en Sparco sprint i fint skick för 1000kr sen att det är helg!:D
Gjorde ingenting i skolan, slutade 11.40, drog och käkade hamburgare, åkte och sladdade lite, till garaget och kolla på mina cylindrar som såg riktigt fina ut båda två, sen drog jag till banken och fixade dosa för internetöverföringar, sen bar det av och köpa pizza, och ja nu sitter jag här!
Ska iväg o träffa en kompis :D, så slipper man sitta hemma ikväll ^^
Fick en cross idag :rocking:
http://forumbilder.se/images/187201285857Pca86.jpg
Sålde moppen idag och beställde delar för 2600kr till min aerox <33333 Det går bra nu!