jag håller på att ta am kortet
provet e ju de enda svåra
Utskriftsvy
Man måste ha am-kort för att köra 30 moppe också om man fyller 15 efter den 1 oktober 2009.
åkte på styret på polarens cykel i stan sen kom en polis/civilare fram och stannade oss fick 400 i böter var fail:sad:
Min lillebruur: Går bilarna snabbare när dom har mycket bensin i? haha :wub:
Veckans fail: Inte festat eller druckit på 3 veckor! Jag undrar vad det har hänt med detta sommarlov... Nästa helg gör jag det fan själv om inget annat, tjänar ingenting till att spara på det.:drunk:
http://www.enduromx.com/forum/forumvd.asp?t=83319
hihi kolla bilden :wub:
Paris Hiltons BF @ vem som blir brunast runt munnen! ( Gamla avsnitt )
Har kollat på det här det senaste två dagarna - Vannesa, seriöst. Hon slickar så mycket röv att munnen är alldeles brun :wub:
girls of playboy på tv 5 yee hehe snart slut tråkit dim mhar tagit bort när dom e nakna hehe
Mitt knä fan är åt helvete..
Va skitsugen på o köra moppe, sen när man kommer ut i garaget har moppehelvetet punka på bakhjulet, och sen gick gashandtaget åt helvete oxå.
skönt att det inte bara är jag som kollat på det seriöst finns fan inget annat på tv och inget annat att göra heller
(kan inte ta mig någonstans bilen e trasig, har ingen moppe, brorsans moppe e trasig, har ingen cykel, går inga bussar och det är för långt att gå någonstans) har fan aldrig haft så tråkigt
vafan ska man göra idag då..? :(
jag, frugan och några till satt och käka glass och drack cola i väntan på bättre tider. vi hade utsikt över motorvägen. efter ett tag ser vi en bil komma snurrandes på vägen och kör in i vägräcket smått och stannar med varvstoppen i och stänger av. ...ut kliver 2 kvinnor.
Ni vet väl inte om någon har kört in i henne? Punktering?