Instämmer helt! Liksom, Filip mfl. blir ju rapporterade dirr, och dom åker på varningar hit och dit, men Sebbe gå väl (oftast) ostraffad? Eller har jag fel?
Utskriftsvy
beställde "gamla versionen" av stage6's kick från Racing-Planet. Idag ringde dom och sa att den var slut så jag skulle få den "nyare versionen" i krom till samma pris! :)
Jag håller med dig, jag varnade inte mer än skriftligt ju. Rapportera inläggen om ni inte gillar dem så jag vet vad som är skämt eller inte. Jag vet att Sebbe inte är en ängel, men ni båda (Filip och Sebbe) gör så harmlösa inlägg att jag egentligen inte bryr mig förens någon rapporterar. :unsure:
ingen har åkt på varning. Dessutom är det inte moderatorer som rapporterar, det är medlemmar. Rapportera själva om ni nu blir irriterade på Sebbe.
Nejnej, så hård är jag inte! Jag menade mest att ni skulle ta det lugnt. ;)
Som Sebbe sa, varför skulle jag bli nöjd? Men jo, det är bättre att du rapporterar inlägg du stör dig på än att skriva någonting som han kan rapportera. Dock får ni gärna ha en diskussion, sålänge ni inte håller på med personangrepp. :)
Onödig kommentar Sebbe, lugna dig.
Lagat växelpetaren, kopplingen och är ledig torsdag, fredag det betyder proooooo drifting hela dagen!!
En polare vill att jag gör en stor målning till han musikvideo han ska göra i vår om en flicka som ramlade framför tåget för 2 år sen så ska stå vila i frid o sen hennes namn :(
,det positiva är kommer bli as fett och är en ära , kommer bli as roligt! :)
Åkt E30 turkring hela kvällen :D fan så skönt det är med delad bakaxel :wub:
Arbetsintervju på torsdag! Fetingwin!
Spikat, vittnesförhör på onsdag! :D
Dagens WIN är att man inte ska underskatta troll.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...WMUysil5iEeic9
ja... och för att man mekat ner moppen i atomer! :huhu:
http://www.youtube.com/watch?v=czcf2...6&feature=plcp
3:20, diggar gamlingarna som snackar med killen från smr :) glädjande att se.
Nästan klar med kåpmoddet :wub:
Fredag. Nuff said.
Gårdagens win var när man var nere i Trollhättan för att egentligen kolla högskola (Högskola Väst) men efter en stund åkte vi ut med bilen på expedition i Trollhättan, så körde vi under en bro, körde långsamt frikopplade och varva, bilen baktände som vanligt, dock ganska högt :huhu: och det skrämde bokstavligen skiten ur en tjej som stod och vänta på bussen, så jävla skoj!
Skriver om dieselmotorn på tekniken, rätt soft :)