Stämmer säkert om du säger det; men man ser ofta ren skit i AppStore också som inte borde släppts igenom - om apparna nu granskades noga före.
Utskriftsvy
nej och det är väl inte han heller som påstår att knapparna lossnar och skärmen spricker heller.
nej det kanske det inte är, men det är fortfarande android market. dvs specifika appar för just android, och utbudet av appar till android är faktiskt sämre. Och det spelar ju ingen roll hur många appar de kommer med när det ändå bara är massa dynga till appar.
inte biter på dig? det är ju sant. hur hade s2an klarat sig om den hade likadan processor som iphone 4an? jo, den skulle ju vara slö som en nokia 5800 xpress music.
detta beror just på mjukvaran.
kass skärm? på vilket sätt är den kass, är det att den är i glas och inte är byggd för att kastas i golvet? skärmens storlek räcker alldeles utmärkt, jag har inget problem med den även fast jag har ganska stora tummar, fin grafik är det också.
samsung har kanske större skärm men de har lägre upplösning också, bra kombination.
duger, syftar du på skärmen? skärmen i iphone 4 är mindre och har högre upplösning än den i s2, den är med andra ord i det avseendet bättre (har ingen koll på färger, men de iphone 4 jag har tittat på har jag inte sett ngt fel på färgerna), att ha en större skärm utan att öka upplösningen är meningslöst om man inte är synskadad, det blir suddigare och drar mer batteri.
vadå "allt" duger åt mig? Varför riktar du detta mot mig, ralley och m.larsson är ju så fast vid android, liksom jag är fast vid iphone. Jag argumenterar emot, och berättar varför jag tycker iphone är bättre. och vadå varför ens jämföra? vi diskuterar iphone och android och dess fördelar samt nackdelar.
Det är ingen fin färg. Spelar ingen roll ifall S2 har mindre upplösning, för grafiken är betydligt bättre på samsungen.
Duger gott åt dig ja, men bara för att den duger behöver väl inte det betyda att det är en bra storlek.
För liten skärm. Punkt slut n
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
det är visst fin färg. och det spelar roll att den har mindre upplösning, en större skärm med lägre upplösning är ju ren idioti.
och sedan så finns det ju inget man kan kalla "bra" storlek, fick man välja själv skulle man väl ha en skärm stor som ipad, men jag föredrar en mobiltelefon som jag faktiskt får ner i byxfickorna.
Varning:
Lagg. Lagg som fan! Känsliga tittare varnas.
http://www.youtube.com/watch?v=NTp363GACjs
Eller?
oj den var snabb. jag ska också göra en video när jag bevisar att min iphone inte laggar i menyn och i inställningar.
sedan så har jag inte sagt något om lagg angående nexus. och den har fortfarande dubbelt så bra hårdvara som iphone, vilket behövs för att en android inte ska lagga, ganska dåligt optimerat os enligt mig. Det är ju smartare att försöka ha en långsammare och mer strömsnål processor och istället jobba på att förbättra operativsystemet så att det inte behövs de värsta grejerna för att flyta på, vilket inte tillverkarna av android telefoner förstått.
det kan inte bli 100% optimerat eftersom alla android-telefoner har olika hårdvara och därmed behöver os:et optimeras olika för varje telefon. det kanske är väldigt optimerat för googles telefoner men stoppa in det i en htc eller sony ericsson så är det en helt annan historia.
sen kan man som sagt inte optimera något till 100% då man alltid kan förbättra saker om man lägger ner tillräckligt mycket tid.
som sagt, kan alltid förbättras och optimeras bättre för varje specifik telefon;)
och dessutom vill jag kritisera det där man hör av varenda android-fanboy, att s2an och nexus är de värsta som finns. Nu när du nämner det så har iphone 4s ungefär samma hårdvara som nexus och s2. Vad är det då som gör att dessa mobiler utses till de bästa på marknaden? är det den stora men lågupplösta skärmen eller vad är det som är så märkvärdigt?