haha ja dom e ju så snygga hehe ingen smyl nu hehe
Utskriftsvy
Reklam mellan vissa poster?:S
Jag är helt fysiskt och psykiskt slut. Har jobbat alldeles för mycket denna veckan. 6 av 7 dagar.
Skulle dra variatorringen men hade inga verktyg, och det gick inge bra att låsa hjulet med t.ex en skruvmejsel. Nu har man iaf beställt från twostroke.
hade klyvt rieju motorn och sen fått ihop den , men sen när jag satt ihop moppen så rör sig kicken åt samma håll som jag rullar den .. så KANSKE måste klyva igen .. men borde räcka att lyfta på kåpan ...:sad:
Råkade göra en spricka i glaset på min mobil igår.
Har ingen aning om hur.
Priset på den här http://www.blocket.se/halland/Mini_M....htm?ca=20&w=2
Skulle borra ett hål i ramen så jag kunnde fästa nya sadeln men borret gick av vilket resulterade i att den biten av borret som satt kvar i borrmaskinen åkte in i handen som jag höll ramen med....Aj!:)
Att Startuning aldrig kan bli klara med sitt försäljningssystem..
gjorde marknadsnougat idag :P men råkade ta 5 dl florsocker istället för 4 .. . :sad: det smakade inte så gott :nooo:
dagens fail, jag och min kompis skulle starta hans moppe efter att vi gjorde rent förgasaren, vi stod säkert i en halvtimma och försökte få igång den men inget hände. sammtidigt vi försökte få igång den så började batteriet dö mer och mer till slut hade vi ingen el start. då skulle jag kolla om tändstiftet hade surat ner sig och då såg jag att tändhatten inte var på...... FAIL!