Undrar vilken fuckoaerox som blir först ut på blocket med domhär; http://twostroke.se/product.asp?product=19571 :P
Utskriftsvy
Undrar vilken fuckoaerox som blir först ut på blocket med domhär; http://twostroke.se/product.asp?product=19571 :P
Kommer bli så sjukt svårt att ställa om sig tills skolan börjar :(
HEDIN säger:
sen brukar jag inte koppla när jag växlar :unsure:
Oscar säger:
wtf :O
HEDIN säger:
hehe, låna inte ut en moppe till mig :naughty:
crossväxling ftw! :wub:
sne gaffe!
Vaknade kl 17.30 :(
Ja. Nymonterad 70cc polini med 17.5 förgasare allt sprojlans nytt, Skiten håller typ FULLGAS vid första provstarten... Har fortarande inte hittat felet... ST3NH0RD^Inkörning :wub:
Va på rix fm igår, och självklart så va det några tuffingar som skulle hålla på och käfta med mina polare, en hade knuffat min ena polare i en buske, och min andra fick en spark på nötterna.. Aja, vi träffar dom igen, får han att be om ursäkt till en av dom, men lite senare igen börjar dom kaxa igen med andra med, dom försökte kräva min polare på pengar, cigg osv. Dom va då mycket fler än oss och höll på som fan.. Under tiden han håller på med min polare så kommer massa folk vi känner, då är dom inte lika jävla kaxiga då dom vet att dom är underlägsna och inser att dom gjort bort sig då dom gav sig på oss från första början.. Aja, dom som kom satte dom på plats, spottade ett tuggummi i hans ansikte och fick han att be om ursäkt, sen hörde vi inte mer av dom den kvällen.. Så grymt fega så de inte är sant, dom vågade knappt erkänna att dom kaxat med oss -.- Fail på dom killarna..
Såna "tuffingar" är ju bara sjukt irriterande, det var precis som när jag var på hbg festivalen, satt med tjejen i knäet och tittade på typ en söt liten unge som bara sprang runt, så går en "icke svensk" förbi med sin kompis, han går nästan ner ungen utan att titta sig för och jag tittar på honom då, han vänder sig om, tittar på mig och säger:
- Vafan glor du på svennejävel?
Jag tittade bort för jag var ensam där med tjejen och han verkade va på väg mot ett gäng av "icke kriminella icke svenska" som såg snälla ut..
Blir så trött på att alla, menar inte bara icke svenskar utan även många svenssons måste kaxa bara någon tittar lite på dom, för fan, orka?
magkatarr = sitta hemma vid datorn :(
Fullt med dracen, ställde mig upp, började vobbla:ninja:
En gammal fail:
Hade MAGSÅR när jag var 15 på grund av en stress inom som utom familjen som var övervidrig.
Läg på sjukhuset i 14 dagar på grund av den.
Dagens fail är att min lön kommer inte förens den 24;e :mad:
Och sen halva lönen i september :O
min fail
mina öron gör ont runt töjningarna det ena är svullet som fan (var tvungen att gå ner 2 mm för att det gjorde för ont) och på det andra örat är det typ ett riv sår
det skumma är att jag vet inte var rivsåret kommer ifrån och jag vet inte varför det andra örat är svullet
jävla skit
Drog nyss hem från stan, så skulle jag hämta min moppe hos en polare, så har någon jävla ***** tagit min hjälm! Satans helvete!
Grannen fick lite slag på sin Corvette och V70 som stog utanför huset.
Syrran hade med sig 2 killar hem. En fick damp eller nått så han gick ut och börja slå
på bilarna. Sen hållde han på och dö. Polis och ambulans på plats!
kortförklarat :sly:
Ja, sjukt irriterande!
Jag låste ju fast själva "knäppet" eller va de heter i sadeln så den satt fast, brukar alltid göra så. Men någon jävel hade klippt av skiten! Fick köra hem utan hjälm, dock va de typ ingen trafik då klockan va över två på natten :)
Lackade tändkåpan på Dracen blå, för den var förjävla ful innan, men den blev fan fulare med blå färg. :(