du lär dig min son!
Utskriftsvy
+1 grader ute nu!
+25 här, nyss klippt gräsmattan klart och det firar vi med en bira!
Win: Idag åkte jag pulka (jag hade med mig finska "självmordskuddar", helt brutalt snabba!) med hela klassen och lyckades efter några våghalsiga åk med fatala följder i form av feta vurpor få upp mitt åkdon i 58,7km/h enligt GPS! Ofyyfan säger jag bara! :lol:
Övrigt-delen öppen igen!
Stod och sladdade på uppfarten :P. passade på när det är snö och ingen hemma :). Så fastnar jag i snön precis vid kanten till vägen så ser jag en polisbil köra förbi . tur så kollade inte passagerar polisen åt mitt håll. annars så hade han sett en kille utan hjälm på en moppe^^. Hade en jävla tur :D
nej men kolla, övrigt är uppe igen!
Hämtade min 9000 från trimmning förut, kom i rödljus brevid en rå impreza! NÄSTAN men nästa gång så ;)
Äntligen öppet här igen! Skadar dessutom inte att man är "sjuk" idag och ledig imorn = HELG!
Min skola ska troligen bomb en annan skola med snöbollar :D. Brukar vara så varje år:). Vi har hållt igång nu medans det är snö men imorgon innan lovet så gäller det fullt ut :)!
fyller år om några dagar 16 bast (söndag,19) och ska skaffa lätt mc för polisen besökte mig igår..
sen fick man flicka den 13e :wub:
Fibernät! :wub:
Bifogad fil 7232
rätt skön snubbe :D