Supersugen, Bad teacher, fast and furious filmerna, zombieland, Weeds serierna, Snabba cash,Never back down 2 osvosv du har säkert sett alla ;)
Utskriftsvy
Role models var inte lika rolig som den verkade, men värd att se iaf ;)
Finns hur många traktorer som helst ..
Duetter är oftast a-traktorer , ford transit o hanomag är a-traktorer oftast . Finns även ford sierra , opel kadett , opel omega , mercedes , bmw och så vidare .
Går att hålla på hur länge som helst för ALLA bilar GÅR att bygga traktor av med vilje så att bara skriva gammla sletna volvo märken är inget att hänga i julgranen , dock är det dom som har slagit pristoppen .
A traktor måste vara den sämsta skit som har kommits på!
Zäta är anti mot that!
De kanske bara är jag, men jag kommer då aldrig betala 80k för att få köra 30km/t. Det klarar ju nakna afrikaner av på tom mage.
Gokväll förresten
En polares polare som bor några mil här ifrån lämnade in till ett företag i linköping (J.Lindqvist) och skulle ha det värsta av det värsta .
Traktorn med samanlagt inköp blev 80 tusen , (volvo 960). Själv är jag helnöjd om jag har en duett att ta mig till o från skolan i , men såklart så vill man ju gärna ha något som man kan skicka på sladd på vintern sen också:ninja:
Ja kommer när jag vill i vad jag vill:huhu:
den här skulle rifat passa i tror jag http://www.blocket.se/vasternorrland....htm?ca=14&w=3
Äsch, nu är det bara högerfoten och stoppet på 250km/t som begränsar mig ;)
Haha jag skulle seriöst dö utav skam i den. Ser ut som en fin gammal muskel med V8 så sitter en liten fransk diesel i den och så prutar man fram i 30, ungefär lika coolt som en moppe som ser ut som en sporthoj.
För 80k kan du få en riktigt fin moppe plus trimm, sen när du är 16 säljer du den och köper en lätt mc plus körkort och fortfarande inte spenderat 80k.
Fyfan vilken cp kväll ändå... fick dra från polaren för att grannarna hotade med att ringa snuten för att de var för högljutt och jag fick då dra hem en annan polare. Alla andra drog då vidare och när jag var påväg till dom ringde en och sa att alla skulle hem, klockan var du lite över 1... Slutade med att man drog hem lite halft dyngrak och nu hamnade man här! Värd kväll... FULLT ÖS MEDVETSLÖS IMORN!!! :D
Va händer!? :D