Typ samma polaren sover så blir att sova snart för mig med i guess.. :)
Utskriftsvy
sover alla eller? :o
hejhej
ah jag sover
skype med beavern :wub:
haha:wub:
den här natten var inge vidare. sitter i köket med skoldatorn och lirar minecraft för att jag satt och snackade skype med en polare, och då kommer min syster och gnäller på att hon ska sova, bär ut dator, godis dricka och headset och hela fan, och ska polaren lägga sig för typ en halvtimme sen, nu orkar jag inte bära in allt..
Får väll dra igång ett bilsnack. Funderar på om man bör köpa däck med kantstötningsskydd eller om det bara är något som däcktillverkarna använder för att sälja dyrare däck? :)
hahha är poliserna tröga eller bryr dom sig inte om trimmade moppar ?? :D
Nu var det 10år sedan 2,977 personer förlorade sina liv och över 6000 blev skadade. Mina tankar går till dom anhöriga.
ja menar 2 trimmadeä moppar åker bakom dom genom hela stan ( dagen innan mötte vi dom i 80 genom stan ) sen 1 timma senare när vi står o snackar med några stannar dom o börjar snacka med oss :O
Spelat cs ett par timmar, inte blivit så arg..:ninja:
Flickvännen dampa för att jag skojade med en tjej, nu vill hon döda den tjejen och hon är pissed of på mig.. Blir skoj att snart gå till sängen (Hon ligger där nu) :huhu:
Kollade på Hot Shots 1 nyss, upptäckte att dem har lagt in ett recept på brownies i eftertexterna, vek mig av skratt haha :D gjorde min kväll iaf :)
Knall som ett as!!! någon vaken?
jeepp
Vad händeeeeerrr? :D Någon vaken? :D