Att mnf är uppe för mig igen... höll på att ta livet av mig när det var nere :(
Utskriftsvy
Att mnf är uppe för mig igen... höll på att ta livet av mig när det var nere :(
Pappa kom hem från USA i måndags och hade köpt med sig en grymt trevlig systemkamera! :wub:
Äntligen slipper man den pissdåliga digitalkameran :unsure:
21grader i solen enligt bilen! Då tog man med sig projektarbetet ut :)
http://img.tapatalk.com/2ec2aeb2-fcd9-fbfc.jpg
Mnf uppe :D
Åker till Jönköping på prao med grannen över helgen! Göttans att vi löste det på de viset, då är jag ledig hela nästa vecka :ninja:
klarat alla tentor i vider-kalkylkursen :D bara en inlämning kvar sen cashar jag in ytterligare 7,5hp :huhu:
träffa föräldrarna för första gången sen nyår idag :O
En riktig win-dag! FICK en sprillans ng900a grill i förpackning idag, fått flertalet usb:minnen av pappas kunder samt så åker fälgarna och grill på lack på måndag :) Sen de bästa av allt: HELG!
helg :D snart klar med matten också, får galet chill schema då :D
Praktiserade 4 veckor innan sportlovet med pappa. Idag när jag kom hem sa han att hans chef hade sagt att jag skulle få löning för det. :D
Sen är det ju fredag också!
Kört cross med simon och den gick fan otroligt bra! Vet inte varför då den varit ganska slö förr men nu är den riktigt vass:D
Äntligen klar med motorn (ja, jag har varit jävligt slö), fick lite småproblem men det fixade sig! Nu äre bara hoppas på att den vill starta ;)
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
ny moppe snart! :D
Rostlagat och rengjort Volvon idag. Nöjd med resultatet! :wub:
Meckat ner hela bilen idag, motorn ur, nu ska allt överses, beställas skit o plockas ihop igen bara :)
Bara... ;) räkna med att de tar ett antal timmar mer än vad de är tänkt, och se till att du vet satt du sätter allt rätt osv, inge kul att stå där med ett antal skruvar kvar när man tycker att motorn är färdigt. Ett tips är att ta kort på allt du gör :) Är mycket enklare att veta vart allt ska sitta.