Vad får dig att påstå att S2 laggar konstant? Vi är 3 i min familj som har S2 och ingen av våra laggar.
Utskriftsvy
kan hända. men jag är inte imponerad ändå, liksom "världens bästa telefon" tycker man borde vara lite mer krångelfri ändå. syftar dock på s2an nu, iomed att det påstods att den var den bästa telefonen när den kom ut. :)
jag snackar inte skit, jag snackar utifrån den erfarenheten jag har fått av dem. iofs inte mycket, men jag är inte imponerad. ingen av androidtelefonerna är riktigt optimerade och det är där lagget kommer ifrån.
skönt för dig :)
tycker den är allmänt seg hela tiden. upplåsningsskärmen som släpar, lagg när man bläddrar mellan appar osv. fryslagg lite då och då. säger inte att alla gör det, men mina 4 kompisar som har s2an får fryslagg nån gång då och då, den ena har fått det 2 ggr sen han köpte den för några dagar sen och en av de andra får det typ en gång i månaden, och han köpte den precis innan sommaren. f.ö verkar dem nöjda. :)
Jag hade en S2 som paja efter bara en månad lämna in den så fixa dom felet men istället gjorde verkstaden ett nytt fel på den micken va paj när den kom tillbaka skicka in den igen så fixa dom det. hade den i 3 veckor så börja min display flimra skicka in den en 3:e gång efter tjat om att ja vill ha en ny fick jag det tillslut och när den nya kom tro det eller ej men även denna gick sönder den la bara av 3-4 ggr per dag skicka in den förklara för net on net att jag vill ha en ny mobil och ett annat märke. Valde HTC XL istället som jag vart toknöjd med aldrig krånglat men säljer nu denna för att köpa HTC one x. Jag kanske hae extrem otur med mina S2or men aldrig mer Samsung för min del
htc xl är väl en av dessa telefoner som är kända för att ha otroligt dålig batteritid ?`Du måste nog ha haft otur, eller hanterat telefonen extremt dåligt, min s3a rammla ner från ~1.5 meters höjd rakt ner i ett betonggolv, om det hade varit en iphone hade skärmen varit 1000 bitar, men den var hel, batteriet hoppa visserligen ur men jag stoppa i det och starta den igen och har inte märkt några funktionsnersättningar efter det. Själv har jag haft 1 Desire hd, och det var en helkass telefon, drog batteri som aset, laggade, program crasha skit ofta osv, aldrig mer htc för min del! :)
Jag är extremt försiktig med mina mobiler ex aldrig tappat min HTC jag haft nu eller mina S2or, batteritiden upplever jag inte som så dålig har ett batteri i ca 2 dagar vilket jag hade med S2 med. vad det gäller kännslan i mobilen äger HTC samsung enligt mig. Samsungs mobiler känns väldigt plastiga men alla har ju olika tycke och smak som tur är
nja inte riktigt jönson, jag har tappat min från högre än 1,5m och det hände ingenting, däremot sprack sidan på min polares s2a när han tappa den i samma golv ;) sen så är ju faktiskt en telefon inte byggd för att tappas i backen utan de räknar med att man håller i den!
På tal om hållbara mobiler.
Min gamla Desire tappade jag när jag cyklade i kanske 15-20km/h, Först studsade den och gjorde volter nå så jävulskt. Därefter gled den 5-6meter på skärmsidan.
Skiten höll! :D Bara smårepor.
Äsch, jag tappade min SE C905 i 85-90km/h från moppen, den studsade säkert närmare 100 meter innan den stannade!
Batteriet flög ur och fick modifieras lite för att passa igen, men det räckte med att bita lite på det så gick det att smälla in igen!
Det enda som saknades var en knapp på sidan, bortsett från det fungerade den lika bra som innan och skärmen hade inte en enda repa. :)
Tappad min Wildfire (f.öv sämsta telefonen) när jag stegra på slidern , slank ur mjukisbyxerna och gled på marken, sen kommer det en bil som var 1dm från att plöja över den..
Den klara sig med några repor på sidan :)