otur? klumpigt skulle ja säga xD han ba: HAR NI KVADDAT HOJJEN?!
Utskriftsvy
Sprang upp för trappan, och lyckades slå i foten på ett av dom sista stegen..
Edit: Va och hämtade lite virke med pappa för ett tag sedan, och de va så tungt så takräckena nästan låg emot taket på bilen:P
dålig gnista på hor moppen så den startar inte :(
Målade plankor där vi bygger ut, och råkade smälla i en planka hela 4 gånger med pannan som stog utåt när jag skulle gå för farsan jobbade med ngt. :mad:
Det började regna efter jag hade vattnat rabbatten.:doh:
Pratat med mitt försäkringsbolag. Kan bli så att det är slutåkt på två hjul. Vänstra armens led vid axel är inte som den skall.
Kraschen tog jävligt hårt tydligen.
Efter mitten av September vet jag om jag bör och kan köra på två hjul mer Har begränsad rörlighet upp mot huvudet i leden och värk allt emellanåt. Kan göra att jag får tyvärr byta jobb, då armarnas rörlighet är viktigt i mitt gamla yrke som fordonsmekaniker på tunga fordon, mycket sitter sagolikt illa till. .
Det känns skitpissigt hela skiten.
Ny dag med nya bekymmer(Y)
Världes jävla pissväder, regnar så mycket så man inte ser något
Snubbla på ett bananskal
Skulle ner och kopiera 2 nycklar till pappa på Lås stället i centrum, skulle få 100kr om jag åkte ner med moppen och gjorde de, så jag åkte först och tankade och sen ner till centrum.
Så står det att dem har semesterstäng BARA IDAG!!:ranting:
Så då fick jag åka tillbaka och fick inga pengar, pappa behövde nycklarna i morgon så jag kunde inte åka i morgon och kopiera dem! :(
Erbjuder dom så tar man det, varför tjata emot då.
Och allt i denna värld så kostar allt pengar då är det ju bra att ta dom. :)
Jag bryr mig inte heller så mycket att jag inte fick 100kr, failen var att det var stängt bara idag. Så då fick jag åka i onödan.. Dem vart inte glada heller direkt, dem vart mest sura, så de är fail också :(
Fail eller win, men jag pratade i telefon i 4tim och 14min;S
Skulle dra in till Östhammar föratt träffa Jonthä och Fiddyboy, men efter 4-5km så flyger kedjan av och lägger sig mitt på vägen, och så kommer en bil när jag stannat och ska hämta den, och när bilen kom närmare såg jag att de va en polis!:ninja:
Men dom åkte iaf bara förbi, och jag fick gå till moped/MC-affärn ca 100 meter därifrån..
Och självklart hade jag inga pengar med mig, men jag fick iaf ett kedjelås för 40 fucking kronor som jag kan lämna en annan dag..
Så nu måste jag ha en ny kedja, och de är dåligt när jag köpte den för bara några månader sen, och dreven med.;)
Men dreven är fina iaf:)