aah, favorit filmerna när man va liten :wub:
Utskriftsvy
Jag var ute med moppen och skulle plocka jordgubbar, så ser jag en gubbe med en hund som kommer mot mig..
Han börjar skrika på oss och vi frågar vad vi gjort för fel, stod lixom bredvid åkern och pratade bara, det är ju inget fel?
Han blev aggresiv och skrek at vi skulle sticka fort som fan..
Vi frågar normalt vad vi gjort för fel, han blir ännu mer aggresiv och skriker "stick annars jävlar" och taggar hunden..
Vi går normalt och sätter oss på assfalten och bara sitter där, han skriker som en idiot åt en polare för hans moppe står en halvheter in på "åkern", där bredvid åkern vid lådorna, liten väg in bara..
Han ska gå och flytta den så biter hunden han för står precis bredvid moppen!
Han backar, sätter sig igen, gubben blir sur och skriker, han skriker tillbaka till gubben att akta hunden!
Vi går upp och han säger att vi borde passa oss, annars hämtar han polisen som bor granne, typ wtf :O
Har aldrig haft så skoj, dock att tillägga är att polaren fick litet rivsår av tänderna och han hade ändå handskar :unsure:
Får han verkligen göra så?
tips på butik i sthlm som säljer kläder som billabong ripcurl fredperry osv? :)
www.swesub.tv och www.tankafetast.com har rätt bra, annars kan du ju kolla top 100 på thepiratebay ;)
www.filmfix.se brukar jag ladda ner mina,fast man måste var vip och det kostar 10kri månaden:wub:
Ska kika film nu så hejdå alla ! :wub:
Jag ska träffa legenden, posthuntern och busen @ mnf nästa helg kanske! :wub:
hej :(
hej:rolling:
hej :wub:
Cha chaa!
Någon mer än jag som bara vill gå och lägga sig just nu, men känner att mörkre krafter hindrar dig?:ninja:
04:56 ;O inte bra inte bra..
Yay, sista posten för morgonen? :D