Tackar :wub:
Utskriftsvy
Ville bara säga att Selander är en rikig goding han. Fyfan jag älskar han och rexxy mest
jag då? :sad:
har träffat en grymt snäll, söt o allt helt perfekt brud vi har ett bra par gemensamma vänner så hon brukar vara här där jag bor också! :)
snackat med henne skit mycket på sista tiden kan inte sluta tänka på henne har fallit för henne helt :wub:
vi får se hur det går snackar mera med henne och hon kommer hem på söndag blir att försöka träffa henne då :)
Tycker synd om min polare som snart har haft 2år och 1månad med sin brud, och nu sa hon att hon ville ha en veckas uppehåll. För efter dom hade varit med varandra i Turkiet i 3veckor så upptäckte hon något tydligen.
Så jävla synd asså :(
Kom just hem efter ca. 8 timmar i staden med flickan. Bästa dagen på länge. :wub:
när en tjej är avundsjuk och osäker så är dem garanterat otrogna.. *****aAaaAAAAAAaaaAAaAaAaaa
För mina 2 senaste brudar var osäkra och lätt avunsjuka. Dem brukar ofta säger inte alla men med min erfarenhet. gå till andra för att dem är osäkra på sig själva! :(
oroa mig behöver jag inte göra längre för jag vet redan att hon har varit det :)...........
Säg inte så, min tjej är den svartsjukaste i världen. :unsure:
Är de inte ens snälla? Jag har motsatt problem, tjejer som stöter på mig fastän de vet att min tjej skulle döda dem. :(
Word, var en brud som la till mig på FB och började chatta, hon bor rätt nära mig och jag visste vem hon var. Så bad hon mig komma över, och ha lite skoj. Och då visste hon att jag hade brud och allt sånt.
Hon sa bara att hon skulle aldrig få reda på något. :huhu:
micke1337 är nice ju :( orkar inte byta. vafan man hade ju cs tiderna. :D är fortfarande 17år snart 18 så jag vet en del om kärlek. Men ifall ni har en avundsjuk brud. Få henne att vara mindre avundsjuk haha :) Gl with chicks!
Perry är kär:wub: Träffade en brud igår på ludvikafesten som jag strulade med hela kvällen. Hon är så jävla underbar! Det ledde till något bra! Fan vad lycklig jag är nu asså. Vi ska träffas idag också :')