Hur många som helst har sagt detdär, sluta posthunta.
Ont: varmt som fan medans man ska bära jordpåsar :s
tApAtAlKd~
Utskriftsvy
Failade min andra jävla fitt uppkörning idag.
växlade inte ner vid ett tågkorsning :'( emo
sjukt fint väder, sticker ut och glider med neosen, och inte en enda person är ute i lilla smedjebacken. helt dött! flera av mina bättre polare har flyttat, några är på semester eller vid deras stugor. själv sitter man inne med en cola och funderar vad fan man ska göra :(
Idag har jag lånat ut mitt körkort och registreringsbevis till polisen ett par månader, och köpt lite böter. (:
Polisen tyckte också att jag skulle styla och göra min moped lite mer tuning, så därför ska jag sätta tillbaka strypningen och så vidare! ;)
Rkan's gamla RRX :(
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._7855734_n.jpg
Hur i helvete har han tänkt att det där ska hålla?........
Betalade just 80 kr för en 250ml redbull...
Var i affären ser att en redbull kostar 20 kr, betalar med kort. Sen när jag kommer hem och tittar på kvittot står det 80 sek istället för 20. Detta kan inte va sant tänker jag och går in på internet och kollar mitt saldo, då bekräftas det att jag betalade 80 kr. :(
helvetesdag igår! skar ciaon helt åt helvete och sen tappade jag iphonen i en vattenho på jobbet så den dog och sen fick jag stå och måla hela jävla dagen!
Fick precis hem min iphone för den har varit inne på lagning för att hela skärmen var sprucken och när jag kommer hem, packar upp den å går ut i garaget så hade jag plånboken i ena fickan och mobilen i andra så jag tog upp plånboken och kastade den på bordet men det visade sig vara min iphone jag kastade och nu har jag en hel sprucken skärm igen. Jävla skit
Att jag nu har 31 timmars resande innan jag är hemma :( 15 timmar av dem på flygplan :O
Behöver en cylinder, helst väldigt fort.
Trött. Blir irriterad på den minsta jävla sak som någon gör/säger..
Såg nyss en tjej utanför ica i onepeice å en kille som tog med sig sin cykel in på ica å undrade varför personalen klagade....
Inte så lätt när man nyss blivit dumpad. hade gärna straffknullat henne dock, så hon hade fått riktigt ont :)
Men din teori stämmer, orkar bara inte helt enkelt.. Känner inte för att leta upp ngn med andra ord då det inte finns en enda tjej jag skulle kunna tänka mig än henne jag hade..