Top Gun - gammal klassiker, så jääääävla bra!
Utskriftsvy
Top Gun - gammal klassiker, så jääääävla bra!
Såg på Hamilton I Nationens Intresse igår. Var faktsikt redigt bra enligt mig!
Såg precis på Jägarna 2, har dock inte sett den första filmen men det spelade ingen större roll imo. Jag förstod ändå. Tycker faktiskt den var riktigt bra!
Och ja juste, någon som vet filmtiteln på en film som handlar om en kille som jobbar som advokat och han är osams med nå rasister osv. Någon?
Såg nyss Dog Pound. Bra film
Nu är de helg igen och dags att se lite film :wub:
Ikväll ska jag se Warrior och In time(äntligen släppts i BRRip, lite bättre än R5 iallafall) :huhu:
Såg precis Warrior!
Vilken jävla film asså! 10/10
in to the wild precis avslutad! Bra film men med dåligt slut.... jaja baserad på en verklig händelse!
Såg The Boondock Saints igår och den var faktiskt över förväntan då jag aldrig hört talas om den! Sevärd. :) Nu blir det till att låna hem In Time.
Alla mördar alla och sedan så dör huvudpersonen en liten stund och kör vidare och typ lämnar allt efter sig. Det var inget avslutande slut eller hur jag ska förklara det :)
Johnny English: Reborn
Skön rulle, 7/8 av 10 får den. :)
Den har sina roliga stunder, man känner igen gamle "Bean". Humor på hög nivå!
Är detta filmspoilar tråden eller? ;)
Två riktiga bra filmer är ju Dog pound och Nokas
Nokas handlar om de stora postkontors rånet i Norge 2004 som är en riktigt bra film
Och Dog pound handlar om ett par ungdomar som har hamnat i fel banor o sätts på ungdoms anstalt
Här är trailern på Nokas
http://www.youtube.com/watch?v=toWARMFeMn0
Och Dog pound
http://www.youtube.com/watch?v=H5p-Q1yuyJE
Tycker också drive sög.
Så himla fuckad.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ganska få filmer som jag faktiskt får känslor för men Warrior som jag såg igår var bland de bästa filmer jag sett faktiskt!
Ska förmodligen kolla paranormal activity 3 ikväll, nån som vet om den är bättre / sämre än de tidigare ? 1an gick ju o kolla på 2an va inget vidare alls.