finns det något app till iphone för mnf ?
Utskriftsvy
finns det något app till iphone för mnf ?
klarade precis nfs the run, kvalitén på spelen i den serien har ju blivit betydligt sämre, fast det här var ändå rätt roligt :)
Någon som kan länka swesub torrent till Blue mountain state säsong 2? Jävla bra serie btw :wub:
haha, lite kul att sitta och kolla på dayviews (dvs. bilddagboken) där det finns en moppe sida med bilder osv.
Folk som tror att avgasbandage gör moppen bättre :lol:
edit: att den går snabbare
vafan ska ja ha för färg på moppen? :O
Kan man köra med originalveven på 80cc? AM6 pratar vi om!
laddar upp inför ikväll redan nu med några glas rödvin, det är najzzzz
Ja då ska vi se vad som är roligast e30 med m40 med 113 sletna hästar och handbroms eller e30 med m42 och 140+ pigga hästar utan handbroms...:thumbsup:
https://www.flashback.org/t1767925p2
Ni med S.I kläder akta er!!! :doh:
nee gonatt pojkar! Senare idag blir det köpa sparco stol!:D
Såg en bil som var så sjukt lik min på väg hem, satt på bussen så jag såg inte riktigt då det var lite disigt ute men jag såg att den var röd och ganska blank, vita blinkersglas ifram, kromade navkapslar/hjulsidor och 2st kantiga extralysen i fronten, alltså precis som min!
Visade sig att pappas bil hade fuckat ur så han hade tagit min istället, så det var min bil jag såg..:D
Har webbe blivit mod? :O
Har inte haft internet på en vecka, så man är lite efter...
på fredag åker man till göteborg och hämntar en dodge 58! :D
Okej, tog precis ur piercingen i örat för att byta "läkesmycket" mot ett större, men jag kan tamigfan inte få in varken det nya eller gamla igen?! Har gått lite drygt 3 veckor sen jag tog hål. Vad fan ska man göra? Väntar gärna inte då hålet kommer läka igen och då är allt åt helvete, haha! :D Någon som har erfarenhet av samma grej och som kan komma med nåt råd?