Att jag fick betala 55€ för att få med min longboarden från Schiphols säkerhetskontroll
Utskriftsvy
Att jag fick betala 55€ för att få med min longboarden från Schiphols säkerhetskontroll
Kom 1 timma försent till jobbet :sad1: vaknade 07:20 (vi börjar 07:00) och så skulle jag köra moppe dit vilket tar runt 20-30min...
Bonden sebbelito har inte tid att hooka upp när jag har åkt hela vägen hit bara för hans skull :(
rasslar från aeroxen.... :nooo:
Försöka kicka igång hojen, men kompet är för FETT så det går inte..
En kille sov antagligen över hos en tjej jag gillar otroligt mycket inatt... :sad1:
laddar (lagligt) ner filer som tillsammans är 6,17 GB i 300-700 kB/s...
kärringjäveln till morsa sätter sig och kollar min facebook som jag inte har loggat ut och börjar läsa chatt med en person jag ska köpa dricka av. nu ragear hon sönder, vill polisanmäla personen och slå ihjäl mig. jävla cepe!
vafan klagar ni om?! jag ligger på max 32, tar förfan över 6 timmar att på ner 700mb.....
Så är det när stekare försöker komma tillbaka till moppe världen :ninja:
Min dagens fail:
Bruden har åkt till Skåne och moppfan ligger på blocket :sad1:
http://www.blocket.se/goteborg/CPI_S....htm?ca=15&w=1
Bytt kolv på en jävla betli xr1 , sämsta jävla skiten någonsin och skiten startar inte än heller , tog 4 jävla fucking timmar för vi åkte o köpte kolven också , fick 100kr fört , fyfan va ovärt !
sverige ska skänka 200 milj kronor av skattebetalarnas pengar till somalia, men moderaterna tycker inte det är tillräckligt mycket! häng reinfeldt för helvete.
Äsch vi får väl släppa loss den där galna Norrmannen igen då, han ville ju döda all politik här i Norden förutom SD, dom hade vettig politik enligt honom!
det här är ju också en rätt "rolig" grej: http://affes.wordpress.com/2011/06/1...-maktmissbruk/
och det sjukaste av allt är att media lägger fram det som att han begått "ett brott", man försöker in i det sista dölja att han
våldtagit ett tidningsbud, och när han suttit av sitt straff firar han med att våldta ännu en person. allt för att lägga fram det
som att de som förespråkar utvisning är hemska personer som vill utvisa honom för snatteri eller liknande. "ett brott".