Egentligen gårdagens win: En av mina bästa ungdomskompisar gifte sig igår och jag hade den stora äran att vara hans best man, gick superbra när jag räckte över ringarna vid altaret + mitt bestman tal var succé. Perfek! :)
Utskriftsvy
Egentligen gårdagens win: En av mina bästa ungdomskompisar gifte sig igår och jag hade den stora äran att vara hans best man, gick superbra när jag räckte över ringarna vid altaret + mitt bestman tal var succé. Perfek! :)
Hahah ne, vi satte basen längst ut på moppen o surrade fast den :).
Edit: verkar typ som han inte vill längre pågrund av att han trodde att han skulle få med kylare,elsystem o andra saker ......
Edit: han ville inte byta pågrund av att han inte fick så många saker ...... ,, dealen var egentligen bara motorn till att börja med... Kommer fan att lägga ut alla delar billigt nu, Kolla säljes delen!.
Lirade nyss roligaste hon matchen på länge. Doombringer,riftchards,shroud på gladiator. Mitt lag var dessutom en mindre pga dc
För er som spelar hon ladda ner och lär er match id: 89018725 (Inte main acc bara ett jag använder för att spela med låg mmr polare)
Var riktigt skönt väder när man gled hem från skolan!
55 på körkortsteorin, sköööönt! Fick också en motorlyft och lite skit så nu ska bilen bli både fin å rolig!:D
Sen de sköna vädret!
Egentligen gårdagens win, jobbade första dagen på sommarjobbet igår så det är skönt att äntligen tjäna lite pengar :D
Fick min overall idag :D
The Hunger Games i DVDRip på tpb :D
Fick LED slingor idag! Imorrn blir det att förgylla moppe åldern till max, stereo och LED. Nu kör vi. :huhu:
Moppedelar från nederländerna är här! Var dock inte hemma när de skulle lämna paketet :-\ Går inte att hämta ut paketet idag, imorgon!:)
gjorde ringar med riejun på treans växel ;P kan inte säga att den va stark ehh :D gick hur bra som helst på 2an :D och den riktiga winnen är att ja beställde delar och fick dom igår och dom drar inte pengar heler :P sisst ja beställde så drog dom på dirr!
Sommarskorna äntligen på. Jävla dålig bild dock.
Bifogad fil 8732
http://www.youtube.com/watch?v=HB_hAGBjKxQ :P, gillade talet faktiskt :O
Fick min hjälm idag :D
Ny moppe på fredag förhoppningsvis :D
fått min t04e turbo, kanske kolla på nya fälgar i dag med!
Var riktigt nära på att göra en omkörning och blåsa ur bilen, men som tur var var jag lite för feg och struntade i det..
För jag mötte nämligen 2st mc-poliser strax efter det, hade ju kanske inte varit så kul om man hade mött dom i 150+.