Han verkar inte ha alla hästar hemma... "en 70cc som är bara inkörd (gick ca 115 med orginal förgasare och orginal luftburk,var tvungen att plocka bort pga arga föräldrar!)"
Utskriftsvy
han inte klart med duetten kanske inte riktigt en fail men för mig var det en riktig fail
Hade fönstret uppe med lampa på inomhus.... Fast hade persiener för men ändå kom de in några mini flugor. En liten höll på och flyga runt mitt huvud och surra vid örat hela tiden men tror jag fick honom nu.
Gick dåligt när jag skulle försöka komma på bakan me sendan, fick upp den 2 centimeter och ner lika fort :(
Min lunch är redan slut och jag måste fortsätta jobba:P
gggggggahahahhaah! http://data.fuskbugg.se/skalman01/rerere.JPG Titta mnf, jag är en tönt :(
morsan var i badrummet och var på toan när proppen gick precis. bäckmörkt :D
Har regnat hela dagen. :(
Tappade mobilen i asfalten och touchen gick sönder :mad:
känner mig så jävla töntig om ett halv år är jag 18 men jag känner ändå att jag måste ha en g27 xD
kallt idag:evilmad:
hm jag och en tävlade
vi stälde upp för att stata så kom de en bil bakom os vi tängte inte med på de
så vi tävlade
men bilen svängde av och
kommer sen tbx pratande i mobil då blev vi lite oroliga och stak och gömde os
då ringer en och säger polisen e här och letar
hm
de bra e alla fal att jag van racet :lol::lol::lol:
10.8 grader ute:(
Här har det varit sån äcklig värme. Typ 26 grader med fukt i luften. Skitjobbigt att gå i @ festivalen.
Dagens fail var när vi glömde ryggplattorna hemma när vi började åka ner till säve...
Åkte ner till öland på semester, första dagen va det 30+ och vi bada i skit... Men nu har det spöregnat i två dar och det kommer hålla i sig iaf till måndag..Fail