Reservdels pengar alltså!
Utskriftsvy
Två stycken potentiella arbetsgivare som har ringt och erbjudit arbetsintervjuer idag.
Idag har jag min sista lektion, nånsin!
sån show på skolan idag!, kommer fan att bli roligt att se !:)
Ledig idag, känns ju rätt gott! :)
http://www.terrariaonline.com/attach...meme-jpg.3008/
Ont: Slutade tidigt och sladdade lite med 940in, rätt stor skillnad med svetsdiff emot öppen..:D
Drog in över 800 spänn på att köra taxi idag :wub: Blir ca. 500-600 i ren vinst när bensinpengarna är borträknade :D
Och börjar bli klar med mitt tal till farfar. det tog 4 år innan jag klarade av att ta tag i det, men nu jävlar. Kan lugnt säga att det är det hemskaste jag har skrivit i mitt 18åriga liv, har nog gått åt snart 2 rullar toapapper. Men samtidigt så skönt att få det gjort, att äntligen få sagt det jag har velat säga så länge!
"Försov" mej så ja missade spanska provet! :thumbsup:
Haha, samma här. :)
Det är helg!
blev uppsökt av min teknik-lärare idag, fick massa beröm för min uppsats. dessutom gav han mig en uppgift jag ska göra tills på måndag, gör jag den får jag vg i slutbetyg :D en riktig feting win eftersom att han varit lärare i snart 10 år, och han har gett ca 9st mer än g i slutbetyg :D:D
Sitter själv än sålänge o dricker gin o tonic på burk! Tanken var fylla innan förfesten. För härligt :D
Efter 9 veckor's väntan så har man köpt ny mobil... igen...:P
Studenten för fan!
Åker och kollar på en 125:a imorgon! :thumbsup:
11 dagar kvar (12 dagar om man räknar med idag) tills man åker till Spanien, fan vad härligt det ska bli!
Går 2 dagar nästa vecka sen tar jag fan helg!