Ettan lös va? ;) Nej, fyfan för snus! Är ju så otroligt vidrigt, både smaken och lukten... Ja, vore ju GALET skönt om det var sommar året runt!
Utskriftsvy
Nääääe nu blir det fan att krypa till kojs, godnatt!
Stockholmjävlan....... Haha nemen baka de mot kanten av dosan liksom. :rolling: Gör inte som den här mannen bara.. http://www.youtube.com/watch?v=0bALh0DDbSQ
Men visa mig vart i helvete jag skrev att det va dåligt att skicka ut svenskar, jävla pajas.
Edit: Du gör bort dig själv
Edit2: Wipe the tears..
nej nu tog filmen slut men ändå inte trött,trooor det får bli tv nu och somnar ja inte blir det att dygna...
Ja sa alldrig att du hade sagt att det var dåligt att skicka ut svenskar. Så läs innan du försöker rätta när du är den som har så fel.
För det andra så vet du inte vad du snackar om. Du skriver att man inte kan skicka ut svenskar pga medborgarskap från födseln men du vet väl att massvis med invandrare har svenskt medborgarskap? Isånnafall skulle de inte gå att skicka ut alla invandrare som du ville i det du skrev i dagens fail förrut. Gå till skolan och lär dig lite innan du snackar skit som du gör nu.
Citat:Visa vart jag skrev att jag ville skicka ut precis alla invandrare, tack.Citat:
För det andra så vet du inte vad du snackar om. Du skriver att man inte kan skicka ut svenskar pga medborgarskap från födseln men du vet väl att massvis med invandrare har svenskt medborgarskap? Isånnafall skulle de inte gå att skicka ut alla invandrare som du ville i det du skrev i dagens fail förrut. Gå till skolan och lär dig lite innan du snackar skit som du gör nu.
Jaa här sitter man, nyss dygnat och allt, med en burk innehållande inlagda hela ananasskivor.. :) Då ere ba o vänta på skolbussen!
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=WV9hXJ1GFfE
50s, först den lilla "beck" och sen "står du och ser skyldig ut din jävel?!?!? :evilmad:" hahah :D
hejsan folk :wub:
jaha har tråkigt somfan och vågar inte köra sönder bilen.Så får bli att gå ut å köra 4hjuling å prova på väglaget!
Sitter o kollar Live Timing på Supercrossen. Ända svensk Filip Thuresson ligger 4a just nu! Han kom 2:a på första kvalificeringen ! :)