folk som röstar med plånboken, kort sagt. kolla moderaternas partiprogram och försök lista ut vilka samhällsgrupper som röstar kan tänkas sympatisera med deras politik
Utskriftsvy
Fan, suget att köpa en bil till slog precis till..
jag saknar gurlie :ohno:
Två lektioner imon, WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIN
en "lektion" (föreläsning) imorrn, dock börjar den 8.15 :ranting: :ohno:
Bara av nyfikenhet, är det någon som håller med hyperperry om att vi mods överdriver och är för noggranna med att alla ska följa marknadsmallen i marknadsdelen? Eftersom det här är skitsnackstråden för ni gärna snacka skit om hur jag hanterar detta, sålänge det inte blir överdrivet. Jag säger dock till och varnar inte när ni går för långt. :)
Va nyss ute och sladda med dt:n ramla totalt 6 gånger på 15min haha, roligt o köra när det är helt blankt på gatorna och -14 minus ute :)
Förlåt, sista kommentaren nu. Sen ska jag ändå sova.
Det är för att det är reglerna, jag har låtit en tråd passera eftersom den omöjligt kunde följa marknadsmallen då det var så mycket "övrig fakta" typ. Tyvärr är reglerna så att alla måste följa den, godnatt och sov gott små(stora?)pojkar!
Haha kanske skulle börja ta idol André Zunigas autografer och börja sälja de till småfjortisar! :D
Åh herre säger jag bara..
Moderatorer
Y U NO SENSE OF HUMOR
Dagens Fail låst, igen. Varför skulle det inte fungera med en enda tråd endast avsedd för bilder? Då slipper de ju postas i andra trådar så att de ska låsas... Fattar inte riktigt resonemanget hos modsen där alltså, tyvärr...
ae det var ju synd kunde ju lägga upp en bild när jag fastnar med pungen i mixern
Jag hänvisar till Hamsterpaj, Flashback, MSN eller annat om ni vill spamma en hel tråd med bilder. Detta ska inte förekomma på MNF och ni får acceptera det beslutet. ÄVEN om ni inte tycker om det.
Bifogad fil 7105
Det är mer text i detta inlägg än du tror eller du.
1. De trådarna har ju ett syfte iaf, att kunna skriva om ämnen under vissa ämnen/tidsperioder på forumet.
2. Men den är EJ sammanhängande med övriga forumet så varför skulle det finnas en onödig tråd med bilder?
3. Och? Väldigt onödig belastning på servern. Lägg ner din attityd direkt.