Håller med dig på alla punkter. ;)
Utskriftsvy
Åååh, The Grudge kan ju vara den sämsta filmen någonsin?
Jag o en polare till mig som bor där ute har då mött ganska många som har varit rätt kaxiga o så. Det sjuka är nog att alla har varit yngre än oss...
Fan, jag tycker det är jobbigt att flänga med bussen fram och tillbaka, o jag bor liksom i precis innan skurubron. Hur pallar du åka ända från Södermalm? :P
Med rätt buss tar det 15 minuter tror jag, den som kör motorväg hela vägen :P bor också gångavstånd till stationen efter slussen, så är inte jobbigt alls, men visst enklare att bara gå till nån på söder ;)
Btw, moppevägen till orminge är jävligt chill, älska värmdövägen :D
Joo, det är ju sant! Dock blir jag redigt jäkla sur på att bussarna därifrån bara ska gå en gång i timmen efter typ 2 på natten...Har fått gå hem från Orminge C ett flertal gången de senaste veckorna nu alltså :O
Aa du, vägen från Ektorp till Sickla körde man hur många gånger som helst när man hade moppe alltså, synd bara att moppefan var original :P
Det här!
Facebook, dessa personer har ~600 vänner totalt, och hans kommentar fick så här många "likes"?
http://i.imgur.com/8pam3.png
La ut moppen på blocket. Får ett mail från en ******. Aja, skitsamma tänker jag och snackar lite med honom. Sen kom det jag hade väntat på: Ett bud som låg på 50 % av vad det jag begärde.... :booring:
att det är så jävla varmt så jag inte ens orkar bada...
ska jobba 7 dagar i veckan i 3 veckor och så är det världens jävla skit jobb :(
Mitt Spotify Premium gick ut idag och jag kan inte skaffa en till månad då jag måste ha pengarna till annat :(
Började med rostlagningen idag, då började slipmaskinen brinna av nån jävla andledning :( Så fick köra med sliprondeller på en halvkass borrmaskin ist :(
Dagens fail måste vara att jag trodde jag hade köpt klarlack som tålde värme. Med det var det visst inte!
Rök rätt bra efter jag maxat moppen. Svart blev det precis i början!
Får hoppas det inte blir lika varmt vid kröken så det också blir svart.
Får ut och slipa bort de brända lite imorn då iallfall!:P
Vädret gör mig på så sjukt dåligt humör.
Sen en polare också som är så jävla slö, jag ringde till han för en timma sen och då sa han, jag kommer snart.
Han har inte ens en kilometer till mig. :doh:
haha, han låter som mig nästan! bodde nära min polare förr, kunde ta 2 timmar för mig att komma till han efter jag sagt att jag kommer. hade ca 100 meter. :)
Ont: allt är lika helvete åt vanligt, så blir att supa ner sig idag igen trots att jag inte är sugen.. men det lindrar som sagt!
Råka pajja min kompis tändingslås :(