Fyller 18 idag! :D
Utskriftsvy
Fyller 18 idag! :D
Fått precis sett bilder på nya hjälmen, sjukt snygg! Även fått reda på att den kommer på måndag :D
Är på jobb 6h idag, får betalt för 8h som vanligt :D Och sitter bara och slösurfar :P
Suttit med en enda polare o hela kvällen o fan så kul man haft. :P
Fuckyeah, kollade precis kontot och såg att jag fått in studiebidrag igår! Trodde inte jag skulle få nåt, så det här var riktigt skönt!
Äntligen klar med neosen!
Ny motor som har gått 300mil, ny S6 Sport pro, AC konverterad, sr50 fälgar, hydralbroms:wub:, lager, packningar!
http://img692.imageshack.us/img692/7299/img0836l.jpg
Uploaded with ImageShack.us
var på mitt första street race, var redigt roligt. fast en kille blev tagen när han slirade runt en lyktstolpe, sen så blev det kaos. det var över 200bilar, skitmånga pers ställde sig framför en polisbil på en raksträcka så det slutade med att en blev tagen o skitmånga blev sura,sen så kom det två pikebussar o en polisbil till. Dom jagade av alla pers från vägen o puttade och hade sig, en blev pepparsprayad, dom hotade med det ena o det andra... sen drog vi till ett annat ställe o han med några race. sen så kom polisen dit ochså.. det var lite fails o wins..
http://hd.se/helsingborg/2012/06/30/...treet-race-pa/
Lyckad meckardag!
SM-fälgarna sitter på sin plats, oljan i växellådan bytt, kylsystemet renoverat och nya röret nästan på plats!
Håll koll på update i min bildtråd för er som vill se :wub:
satan va cool du måste vara som gör det på 45 minuter? Kom och bli min vän snälla..
Nej skulle aldrig palla dig ;)
Hade problem me distanser o skit så att bakfälgen skrapade i oket och annat skit. Lite vajrar och annat äckel som också behövde småfix hela tiden så de tog sin tid. Dock kanske inte hela dagen. Vaknade typ 12, gick ut kanske 14 och blev klar 18 kanske :unsure:
Helgens win. Cross vm i uddevalla! Fyfan, detta äret var de grymt :D
Fick 61 rätt på teoriprovet till b-körkortet, ***** vad gött!!!:wub:
Dagens win är att de flesta industrierna har semester stängt så det är chill att köra runt och knappt fylla lastbilen halvt. :huhu:
KÖRKORT!!:wub:
I'm Baaaack!
Fick en smite beta key av en snäll kille på sweclockers. Ni som undrar vad smite är så e det en tredje persons version av DOTA/LoL/HoN riktigt coolt faktiskt har typ massa grekiska/egyptiska gudar i det.