ingen med 10 drev asså :(
Utskriftsvy
ingen med 10 drev asså :(
Inte varit aktiv på det nya moppenet men nu såg jag att GBG Meet äntligen låg uppe!
Hur ser det ut för i år? Värt att ta sig dit från Malmö? Blir det någon stunttävlig eller är det mer inriktat på racing i år?
hoppas stunt
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...gyllis-dt-am6-!
det är min :)
snyggt gammal men snygg min e http://www.moppenet.nu/showthread.ph...-urban-bike-08
fats din vinner min hur lät som helst
Kommer 2st till från kil, 70cc dappe och 70cc Gilera :) Båda kör NOS
Och MÅSTE man ha ryggplatta? :O
Precis, en moppe har mindre än en tändsticksasks yta mot vägbanan när man kör fort, o ja, en liten sten på fel ställe eller rullgrus så är det horisontalt läge illa kvickt.
Jag har aldrig kört med ryggplatta, har kört i 2år...ramlat 2ggr, pga andra grejer...
Anton MÅSTE vi ha ryggplatta? Vet fler som inte har nån
är oturen framme så åker du i stolen, utmana inte ödet. Du är för ung för det. och blir det stolen så blir ditt liv väldigt mycket mer hämmat mot idag.
Lyssna nu på goda råd, och jag antar att det KRÄVS skydd på GBG meet vid race. annars så skulle jag allvarligt misstänka att något inte står rätt till i organisationen.
En ryggplatta kan du köpa på Biltema för 279-299 spänn.
jag tror det inte är några problem för någon annan att låna ut när dom ändå inte kör :).
sen om de händer nått. och du inte har dom skydden som krävs gäller inte försäkringen antar jag