lol...
lol...
hur går det med det mötet ni skulle ha då?:) och ja pilip vi har en deal
:(
minst 5 tecken
NEEEEEEEEJ faaaaaaaaaaaaaaaaaaan :(((((((((((, blir asså inga mer träffar 2010 :((((. aja.. blir att satsa stort till 2011 då :)
Detta året var en total katastrof, Det mesta var emot oss.
Men 2011 så kör vi stenhårt !
Frihamnen Open den 4 september är väl det alternativet som finns för er med hypers nu iår. Topspeed kör ju dessvärre enbart hastighetstest nu med. Vi ska ha möte angående satsningen med SSA nästa säsong så det kan vara kul att komma förbi, grilla lite och diskutera. :)