Cheers mannen! :beer:
Utskriftsvy
ser inte bra ut :unsure:
Är duden en non-dude? wtf
Jaja, sidfan verkar ju aldrig öppna... Skitsida.
Äre bara jag som upplever att sidan är seg?, Här stannar jag iaf =)
Jag vet iallafall vem som kommer få julkort iår. :)
Diskussioner om dataintrång eller spam får ni sköta på annat än detta forumet, så var vänlig och skippa dom diskussionerna här.
Skaffa oss varsin knölpåk, en lykta och gå ut i natten och leta efter slapptasken o slå lite på han?:)
Tycker det är så sorgligt att alla är så fruktansvärt hatiska. Liksom, det finns sjukt mycket värre problem i världen än att han stängde ned ett forum, som förövrigt är uppe igen med en ny fräsch startgrund.
Herregud, finns det inget viktigare i erat liv att grubbla över än ett nedstängt föråldrat samt utnött forum som inte längre existerar?
Dock så är det ett faktum att forumet inte fungerar än, efter snart 3 månader. Det är inte en hållbar lösning, oavsett hur fräsch och bra en design är. Den saken kan man grubbla över länge, varför man plöjer ner pengar i någonting som sedan inte ger ett öre tillbaka. En bättre lösning hade varit att ha ett färdigt forum klart för start direkt och inte häva avtalet med MNF i förtid utav kostnadsskäl.
Liknelsen är att någon köper upp Zatzy och döper om det till Garagenelly för att plocka publik från Garaget och Nelly, och sedan lägger till kategorier som egentligen inte hör ihop med forumet. Givetvis är det upp till ägaren men för folket som byggt forumet och varit med om gemenskapen det har skänkt så är det ett slag under bältet.
Att Gabriel är en röv privat gör inte saken bättre. :)
Jag syftade dock på att vi har detta forumet, men fortsätter plöja och klanka på garagego aka det föråldrade mnf. Ser liksom inte meningen i att fortsätta nöta och nöta och nöta det och alla hans snedsteg. Faktumet är ju faktiskt trots det att han har gjort bort sig och förlorat alla sina medlemmar. Vi har ju detta nu, varför inte utvecklas oss, visa lite moral och fortsätta vägen framåt istället för att alltså påpeka alla saker som fanns på det förra och allt som han håller på med?
Min åsikt dock.
Bara ett uttryck min käre mich.
Philip:
Vad gör inte annat än bara går framåt och utvecklar oss? Vi gör vårt jobb och det bra.
Creds för alla medlemmar som jobbar häcken av sig för att sköta sig och dra skutan framåt med gemensamma krafter!
Det är det som räknas,att vi sedan häcklar Slapptasken hör liksom till. har man dummat sig som han har gjort så får han räkna med det, och det kommer att ta länge innan det häcklet lägger sig.
man kan inte egentligen tala om hat mot honom utan ett långt gånget förakt från vår sida och svek från hans sida ot oss som grundat detta läget.
Ingen här med alla vätskor i sunt skick skulle ens komma på tanken att lägga hand på honom, utan det stannar vid ett fränt häcklande mot honom
Det får du acceptera, det finns en gräns för vad man kan tåla ifrån folk och han har gått way over den gränsen.
Förmodar då att jag står ensam med åsikten av att tycka att det är patetiskt och omoget att hålla på med honom. Ingen är perfekt och han gjorde ett dyrt misstag, men att hålla på att fortsätta kackla om det som man gjorde på dagis när någon gjort något fel är bara illa.
Det är inte illa, bara ett bevis på att vi inte glömmer såna som Slapptasken, och att han gör nytta som ett dåligt exempel för framtiden.
Och svar ja, han gjorde bort sig kapitalt och så hårt att det stinker om det. Men för det så lär han inte varken glömmas eller förlåtas.
Läs även de första 8 orden i mitt inlägg.
En fråga bara, vad tjänar ni på att hålla på och skriva en massa skit om Gabriel förutom att sänka kvaliten på hela detta forum?
Släpp det hela istället och gå vidare i era liv så kommer nog ni må bättre ska ni se, speciellt då allt bara handlar om ett forum...
jag läste dem med, och håller inte med dig. jag kommer från en kultur inom motorhobbyn där en gång fucked out, always fucked out gällde.
Yougurt:
han utgör en varböld på motorhobbyfronten, utan såna som han hade bl.a. MNF överlevt. och scenen hade vart mycket ljusare på alla sätt. Och varbölder stinker om man punkterar dem, ibland kan det vara en bra påminnelse hur bra saker och kunde vara om man punkterar såna lite då och då.
finns fler än Slapptasken som får ta skit för det dem gjort på detta området. Och det Slapptasken gjorde var väl så att säga ett svek på flera plan, mot Mich, som skapat allt detta, oss brukare, m.fl.
Jodå, jag har en hel del värre problem att tas med och jag gör det privat.
Ironiskt att du tar det så seriöst ändå. Det är trots allt ändå bara ett jävla forum.