Blir nog det asså ;)
Vet inte vad för slags topp ni snackar om men tänk på squishen bara.. gäller dock bara en del toppar
Utskriftsvy
1.anti_speedy
2.vongyllis
3.sewa
4.Hyper_Pontus + kompisar
5.team IMD med minst 4 hajper
6.Nilsson- med ts2
7.BernhardssoN_91
8. Greger och kanske Aqua.
9. polski_sachs
10. Findus
11. buppen
12. 4gg3
13. tjockis
14. p12ftw + kompisar
15. Henke , kommer med arken + några kompisar
16. ternmyr + polare
17. Viking^ Om sendan blir klar och om jag hittar nån som kör mig.
18. Niklan + Någon polare möjligtivs
19. DaTTe
20.Sockerpojken
21.Puttrish med kompisar
22. DerbiMikael med minst 5 polare
23 risedal osv
24 ATRacing
25 mikael och phill
26 ILO_Gurra Med 3st polare minst! Sen vet jag 5st till!
27 Hampus
28 Andersson, tarzan med haaaaajpers + 6 kompisar
Asså man är ju grymt sugen men vafan 50 mil bil >.<
1.anti_speedy
2.vongyllis
3.sewa
4.Hyper_Pontus + kompisar
5.team IMD med minst 4 hajper
6.Nilsson- med ts2
7.BernhardssoN_91
8. Greger och kanske Aqua.
9. polski_sachs
10. Findus
11. buppen
12. 4gg3
13. tjockis
14. p12ftw + kompisar
15. Henke , kommer med arken + några kompisar
16. ternmyr + polare
17. Viking^ Om sendan blir klar och om jag hittar nån som kör mig.
18. Niklan + Någon polare möjligtivs
19. DaTTe
20.Sockerpojken
21.Puttrish med kompisar
22. DerbiMikael med minst 5 polare
23 risedal osv
24 ATRacing
25 mikael och phill
26 ILO_Gurra Med 3st polare minst! Sen vet jag 5st till!
27 Hampus
28 Andersson, tarzan med haaaaajpers + 6 kompisar
29 Minimalist
blire något crusing, tror att hälften av medlemmarna inte hittar dit.
Känns som att det blir lika fail som alla andra GBG-meet efter 06 :(
Får se om någon tvingar dit mig, annars verkar det som att jag inte tittar förbi. Känns som att allt mopedrelaterat håller på att dö :/
//SD
1.anti_speedy
2.vongyllis
3.sewa
4.Hyper_Pontus + kompisar
5.team IMD med minst 4 hajper
6.Nilsson- med ts2
7.BernhardssoN_91
8. Greger och kanske Aqua.
9. polski_sachs
10. Findus
11. buppen
12. 4gg3
13. tjockis
14. p12ftw + kompisar
15. Henke , kommer med arken + några kompisar
16. ternmyr + polare
17. Viking^ Om sendan blir klar och om jag hittar nån som kör mig.
18. Niklan + Någon polare möjligtivs
19. DaTTe
20.Sockerpojken
21.Puttrish med kompisar
22. DerbiMikael med minst 5 polare
23 risedal osv
24 ATRacing
25 mikael och phill
26 ILO_Gurra Med 3st polare minst! Sen vet jag 5st till!
27 Hampus
28 Andersson, tarzan med haaaaajpers + 6 kompisar
29 Minimalist
30/31 Dracula samt Poontuz, kanske någon till :D
Jag och en till kommer och kollar :D hoppas det blir nice:P
jag kommer till 110 prosent tog am kortet i dag
Någon får fan ta och filma! :) Tråkigt att man inte kunde komma men vafan hur skulle man kunna veta att man har köpt en trasig tändning? :P
Jag undrar fortfarande om det blir någon stunting?
Tagga!
ja nu är det inte långt kvar själv åker jag ner till säve redan idag för att sätta upp allt tills imon!
om det inte blir många som kör ffa så drar vi in dom i 80cc
Kör dit imorgon på min söta typhoon med boegläpp. Om jag inte kapar av skiten. Tar med mig minst en kompis, håll utkik efter en silvrig Typhoon och en rödmetallic Nrg. :D
Kommer bli grymt :D
Ingen crusing dit? Hmm, kanske kommer endå, det ska ju trotts allt endå finnas bilar på plats.:mohaha:
Ni får välja, Åka 04:30 hit eller sova till 12 å se på cross tävling?
Kännes mer värt att åka hit :)
Skulle uppskattas väldigt om någon kan tala om för mig hur jag tar mig från Göteborg C till Säve Depå? Går det någon buss?
http://vasttrafik.se/Att-resa/Resepl...7-24&time=0700
Sådär, det ska nog stämma! :)
kommer vara där vid runt halv 8 skulle jag tro :)..
Blir ingen SugarDaddy på Säve imorgon.
//SD
Är det ok om man sladdar utanför grindarna? :)
Ses imorgon pojkar och flickor :)