Ja det kan ju va för att han är världsmästare i 4 olika spel så ;)
Utskriftsvy
TILL ALLA CS KUNNIGA
tyvärr har "cl_flushentitypacket" börjat dyka upp alldeles för ofta, förut hände det aldrig det är nu senaste veckorna kanske som de börjat... någon som vet vad det kan vara för fel? aldrig haft problem förut..
har en compac dator omkr. 5k klassen med 4gb ram och någon intel celeron (bugdet) i
Kanske inte hör hemma här, men iaf, postar detta i datortråden med för att vara på säkra sidan :)
När jag ska spela cs 1.6 så blir bilden skitliten, blir bara en liten ruta i mitten av skärmen, asstörande, rutan är mer än dubbelt så liten som min skärm :S Någon som vet hur man fixar det? Har en Laptop, men det ska inte vara några problem då ja vet massa andra som spelar cs på laptops... Har en Acer Emachines E725. Sjukt tacksam om någon vet lösningen på detta.
Hehe snart är dax för lokalt lan igen. melansveriges största faktiskt! kom ju på två på förra lanet. hehe :) satsar på att komma etta på detta lan och
vinna dom 10000 riksdalerna kan nog funka med tankte på att vi mixade med en annan clan och har fått en riktigt fin line-up :)
Testade minecraft idag då jag hört att många börjat spela de.. Galet vad beroendeframkallande det är! Suttit flera timmar i sträck nu :whops:
På tisdag! På tisdag! På tisdag! På tisdag! På tisdag! På tisdag! På tisdag! På tisdag! På tisdag! På tisdag! På tisdag! På tisdag! På tisdag! På tisdag! På tisdag! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Själv lirar jag lite wc3 titt som tett, mestadels tds och hero paserade spel. Säg till om ni vill spela något finns på skype ;) men de skriver jag inte har har pinsamt gammalt namn :(
bild från internet eller har du någon demo/beta version?
Äcklet har väl tankat det.
Jag tror att man fårBlack Opspå måndagen om man beställt från Elgiganten.. Som tur var är man ledig, måndag, tisdag och onsdag :D:D:D:D:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=Ebo6XbVxrMo
Haha, såå sofT! :D
Någon som vet hur man tar vapnet i höger hand på CS 1.6? Trycker på H > HELP > RIGHT HAND, men det vill aldrig fungera. Testat att ändra i "lobbyn" options, men fungerar inte heller, vad kan de vara för fel? :(
Är det någon som lirar source? :P