man tar ju bort så man inte får några mail från facebook :) snittade 1 mail/min första kvarten jag var reggad, kände att jag inte orkade med det.
Utskriftsvy
man tar ju bort så man inte får några mail från facebook :) snittade 1 mail/min första kvarten jag var reggad, kände att jag inte orkade med det.
Dagens win killar, inte dagens mejl... :)
inget mera plugg i skolan nu :D
Fick 200:- av mamma ,300:- av morfar och 400:- av pappa till skolavslutnings-kläder! :-D
gjorde precis klart sista läxan på grundskolan! :cool:
Kom precis på hur jävla mycket jag älskar denna låt:
http://www.youtube.com/watch?v=CVF4o...eature=related
inget mer plugg :)
Kom på att vi börjar senare imorron:)
Svenska 10.20-11.05
Rast
Naturkunskap 12.45-13.35
Ganska skönt:)
Dagens win är att jag fått bilen äntligen avställd, och denna gången kommer den att stå avställd tills den blir helt klar och i toppskick, betyder bl.a. att byta ena framskärmen på grund av dold rost (hela underkanten vi tröskeln i stort sett kass.).. Det kommer att ta c:a 2-3 år. och slut med "billånandet" från grannen med, dem har så svårt att tanka upp den efter att dem lånat den....
fick en hundring för att löda fast en liten sak i ett slutsteg i dag:)
Ledig idag. :)
Är långt mer än en framskärm på den bilen (c:a 4000 kr på Volvo olackad). Byta ut baklysena (2x3000 kr typ, kostar 2500 kr /st redan som piratdelar....) fixa en ny vänster bakdörr (Hugaligen! Vill inte veta vad den kostar!), mm. Allt skall vara Volvo Original delar, samt beställa ny originallack via Volvo till en helt ny hellack av den. Bilen kommer att vara som om den lämnat bandet igår efter min renovering.
Såg fräsch ut vid köpkontrollen, men när man satte den under kritisk lupp hittades massor med fel som måste lagas. Ett 20-tal punkter utvändigt som måste vidtas bl.a. Man borde ha undersökt den närmare vid köpet....... gav trots allt 12500 kr för den.
Sista uppgiften klar nu kan man äntligen chilla :beer:
Fick mvg på so-provet :)
jag satt o skrev dikter med en tjej så vi skulle få G, läraren höll på att garva ihjäl sig (?)
gjorde massa uppgifter typ insändare o shit så nu har jag G I ALLT (utom typ idrott) = inge mer IV för min del :D
Fick 2st gasviré nipplar utav en gubbe i en "cykel/moped/gräsklippar mm. butik" :D Han hade jobbat där inne för länge sen, och dom som hade det nu visste inte vart nipplarna var haha. Så pappa ringde gubben(som är pappas farbror förövrigt), då kom han och visade oss vart dom fanns, sen fick vi gå ut bakvägen(så inte dom som har det nu skulle se att vi fick dom) ...Det är win, att Maxin snart går igen :D
Varmt, och ett perfekt väder att träna i sen!
Fick MVG på antikens grekland :D
Skåningen; Vad har du för volvo? :)
Friluftsdag idag, slapp tyska, engelska och svenska. Det är win för mig:)
med bara 19500 mil på mätarn, så är det det faktiskt, och dem blir inte fler som är orörda i skicket heller, snarare färre. Dem är redan nu ganska sällsynta att se i ett originalutförande och i ett fint skick, men en hel del av dem söndersabbade av blöjraggarna och folk som bara kör skiten ur dem, skiter i hur dem ser ut, bara dem går och när den blir för dålig, skickar den på skroten. Jag har gott om tid på mig att fixa till den. Det får ta den tid det tar, helt enkelt. Det blir 140 och amazon-syndromet,få riktigt fina originalbilar, men en drös halvbra eller smådåliga hinkar. samt ett stort antal genomrostade och risiga reservdelsbilar.
Vart ledig både måndag och tisdag, imorgon börjar jag 8.20 och slutar 11. Är även ledig på torsdag och fredag:wub:
sommarlov :wub:
Jag fick sommarlov i fredags !:D
Ont; vettefan ;D
Såg precis V for Vendetta för första gången.
Sjukt bra film:)
8 dagar kvar till sommarlov!!!:thumbsup:
Beställde ljud till bilen, från MDS som har rea ikväll :)
Men har ingen aning om det är bra grejjer:unsure::thinking:
Galet gutt gympass.
PB i hantelpress med=)
Söderling slog ut Federer. Dagens Win!