2dl på en mil? Låter lite smått fantastiskt i mina öron..
Dagens win: Monsterrace i Dals Ed, dock regnade det men sjukt häftigt när gasen går i botten med 1500 kusar :wub:
Utskriftsvy
Blev ingen mappning idag men fick för mig att provköa ändå nu med större spridare.
Resultatet var överaskande! Släppte dirrekt på 4an när laddet kom vid 3500rpm och varvmätarn for iväg! Vågade inte hålla i på 5an då det börjar gå lite fort då,men den ville släppa då med! Ingen aning vad laddtrycket är på då mätarn inte vill funka,men e nog lite väl mycket skulle ja tro :D
Jag hajjar inte, vad står benämningarna "e30" eller E90 osv. för? Vad står bokstaven respektive siffrorna för? Fattar att det är BMW. Farsan har en 320 vilken benämning har den?
Har sökt på goole men hittar inget.. :) Bara undrar!
Bälinge-björklinge (1,2mil) , björklinge-Uppsala(fyra mackarna)(1,4) , Och sen hem igen med cykeln :/ kom hem nu , gled ju E4 ju :)
Körkort
Farsan hittade ett MK Thrower på en tipp Danmark så nu slipper man det där himla original röret :D
Blivit legend i orten :)
Fick ihop 940in och körde den för första gången på 2 månader, känns riktigt jävla skönt! :)
Får hoppas den håller bättre den här gången.
Fick mitt paket från Usa på posten idag, blir att hämta ut det imorgon :D
Är väl win, ska strax dra till skolan för första gången denna vecka. :)
Ny hårddisk! Win win!
Slutade 12 idag istället för kl 16 :D
Ett annat win är att det har blivit fler moppepojkar där jag bor, typ första gången sen 2008/2009 jag sett som jag sett så många mopeder. :wub:
Skolan är sjukt chill! :)