Forumet fungerar som det ska igen.
Utskriftsvy
Forumet fungerar som det ska igen.
Riktigt bra väder, nya hjul på bilen, och en påse cheezballz plus cola.
Efter 2 veckors praktik så har jag blivit erbjuden 5 veckor till under vårterminen och ev. sommarjobb på samma ställe. Känns riktigt bra då jag trivs på det stället :)
Vaknade runt 11:20 idag.
Skönt med lite sovmorgon.
nyklippt! så skönt att inte behöva stå och fixa det i en halvtimme på morgonen :)
http://www.youtube.com/watch?v=hlNY5tZQFtA :rolling: :wub:
ett stycke moped såld nu, känns gött som fan :D
Gött häng med 3 goa kompisar :D
sålde nog den vidrigaste fs1an genom tiderna för 1000 spänn. iofs inte särskilt mycket men känns ändå bra att rensa upp från moppetiden :)
Var på maxi med polaren, så såg jag att dom hade små colaburkar, 15 cl 12 pack, samma som på diverse flygplan. Iallafall så skulle det kosta 56 kr ikl. pant, kommer till kassan med våra varor, 2 st 1liters drickor à 10 kr st och mitt 12 pack mini-color. Sen säger hon i kassan "25 kr tack" tänker innuti lixom vafan är detta ?! sen inser jag att dom bara tog betalt för 1 burk så jag går nöjd därifrån bara :D
Skulle tanka idag, och var sugen på en Cola så passade på att tanka i "Kassa"automaten på Statoil, sen när jag skulle ta ut lite extra kontanter med kortet så stod det täckning saknas. Jaha tänkte jag snopet, är väl massa autogiro som har dragits sent tänkte jag och dom har ju inga uttagningskvitton så man kan se vad man har kvar på kontot heller :evilmad:, och betalade med det jag hade i plånboken "räckte ganska precis lyckligtvis nog" och åkte hem och kollade mitt konto på internet, och var beredd att se ett lägre 3-siffrigt belopp. Då visar det sig att jag har 9854:- kr kvar i disponabelt belopp, så kanske är mitt kort det är fel på, glad blev jag iallafall! Lite halvtaskig koll man har på sitt saldo haha.
Fick två McFeast hamburgare på donken när jag köpte en ! :D
Äter pizza och kollar på tecknat. :cool:
Fronten kapad och på plats!
iOS6
Ska börja dela ut tidningar i företagsbil i samma område som jag bor, extra mycket cash för obekväm arbetstid :wub:
provade nya färgsprutan igår och lackade rimsen! tycker dom blev riktigt snygga :)
http://forumbilder.se/images/380201210080562bc.jpg
Var väääldigt nära på att sätta dracen i ett dike/träd, men lyckades på något sätt undvika det.
Gick ner i ett par tunnlar, eller bunkrar också, fanns rum/kammare som är gastäta och i princip kärnvapensäkra skulle jag tro!
Kompisens wingman idag o de känns bra :D, han hångla fan me henne i flera minuter gj. Pågång me någe själv tror jag också.