haha din avatar gav mig natthumor! :o
Utskriftsvy
Dagens fail måste vara killen som jag ska gå i samma klass på fordon:O!
Han säger
Ska du gå på fordon
Jag säger
Ao
Han säger:
jaa, håller du på med moppar å sont än ?
JONTEEEEEEEEE säger:
Joo, det gör jag
Han säger:
ohnej,
Han säger:
haha, nej skojar, hur pallar du ? x)
JONTEEEEEEEEE säger:
vadå palla?
Om jag inte få köpa bil och vill ha något att meka på få de bli moppe eller cross
Han säger:
haha, vad har du tänkt dig för bil då ?
om du ska köpa en
JONTEEEEEEEEE säger:
s60 t5 eller bmw 330i
Han säger:
okejokej, jag har en t4:a
290 hk,
som blir min sen
eller är
JONTEEEEEEEEE säger:
okej
vad för saker sitter på den då?
Han säger:
lull lull, som du inte kan '
JONTEEEEEEEEE säger:
jaså?
Han säger:
nej men de är ingetspeciellt, bara lite fix, laddar 1,1 bar, släpper loss på 1,2,3
JONTEEEEEEEEE säger:
aha
Han säger:
fint eller ?
JONTEEEEEEEEE säger:
Nej
Han säger:
vadå nej, inte trim ingenting med 290 hk, sen ska den chippas o större turbo o saker då snackar vi 400
JONTEEEEEEEEE säger:
den kan ju inte ha 290hk utan något trim.
har ju 200hk orignal om det är en t4 med 200 pollar i?
Han säger:
asså de inte chipp i, utan annat bara början sen kommer de västa i den
JONTEEEEEEEEE säger:
vad är det som sitter i den då?
Han säger:
hemligt, de får du se när den är klar, så kan vi dra ett race om du inte bangar
JONTEEEEEEEEE säger:
nej , jag bangar inte. hur vet du att den har 290hk. har du bänkpapper på den eller sitter du och gissa?
Han säger:
bänkapapper, haha vad annars, min polare bänkar bilar, haha
JONTEEEEEEEEE säger:
ta kort och vissa mig så jag kan se om den har 290hk. eller säg vad som sitter i bilen?
Sedan nu får man inget svar på den frågan:huhu:
skulle vilja se en t4 köra ifrån en 330i :doh:
med tanke på hur han skriver kan man ju undra vilken bokstavskombination han har också...
glömt koden till mitt bankkort. Hade kortet i snart 1 år, samt att jag slog koden 1 timme innan jag glömde den.. hur fan lyckas man?
Dagens fail måste gå till en kille som ramla i vattnet med alla kläder på och sin nya iPhone 4 i fickan idag på jobbet :D (jobbar på en nöjespark vid några båtar med 2-hästars motorer)
Har precis genomgått en "Königs operation" http://sv.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6nigs_operation, pga att jag har haft en inflammerad stortå med nageltrång i ett halvår, och det gör ont så in i norden efter operationen kan jag säga, det pulserar och dunkar i varenda nerv som dom har karvat i vid nagelroten sen så blöder det som en flod. Inte kul!
Folk som tycker att det är töntigt att hålla på med mopeder när man nästa är 17år:(
+1, Dessutom folk som tycker det är töntigt att hålla på med mopeder när man är 15-16 år, och bara snackar om bilar. Har ett par såna kompisar, de vet inte mycket om varken bilar eller moppar. Men endå bara "längtar" de till bil.. fan moppe är det bästa som finns! :mad:
Ja, Om man lägger ut något på facebook så när man träffar folk håller dom på och reta en för att man meka med mopeder.
Men något måste jag meka med och hur ska jag annas komma till kompisar osv. :)
Men en A traktor gå bra att ha när man är 17. Men inte en moppe:O
Missade tåget med 2min 08:09, nästa går :39...
Fyfan, mår otroligt pissigt idag... Illamående och huvudvärk ftw! :whops:
Fågel inomhus! DAGENS FAIL!