:O
OnT: Börjar få runtin på gymmandet. 4ggr/vecka känns inte jobbigt överhuvudtaget, sjukt gött! :D
Utskriftsvy
Axelpress, hantlar
45kg x3
Gjorde 2 förra gången, känns bra!
Förnya gymkortet igår och redan kört 2 pass, men mer ska det bli! ;)
Har 3 burkar hemma... CLA Advanced, Lose It Workout & ALA. Någon som har erfarenhet av dessa produkter? Hiss/diss?
CLA: Minskar kroppsfett, men bibehåller formen.
LOSE IT: Fettförbrännare kort och gott.
ALA: Antioxidant, så man håller sig friskt kan man väl säga.
Käkar antioxidanter dagligen sen ett tag tillbaka, och kört med cla'a förut... Dock oseriöst. :unsure:
Skindhead :wohps:
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Gillar dina trapz woody! Kör hårt :) Även deltan !
Tack, bulkar ju nu så, men behöver faktiskt mer mage, kör knappt det..
högerarmen >> vänsterarmen? :O
Bifogad fil 6867
Kämpat lite på senaste tiden..
Kul att folk tror på det som sägs i Biggest Looser, att någon har tappat 16 kg på en vecka. Säg att personen förbränner 4000kcal om dagen, då ska h?n ha ett underskott på över 17000 om dagen. Helt omöjligt. :P
Det är sjukt mycket vätska. Man kan gå ner 5 kg på en dag om man vill, speciellt när man väger så pass mycket som han gör. Han svettas massvis och i mat är det också massa vätska. Så mindre dricka, mindre mat och massa svett så går man ner snabbt. 1kg rent fett brukar man räkna som 7000kcal, så ingen chans i världen att man kan gå ner så mycket i fett så snabbt.
Kan la slänga upp min utveckling efter ett års träning. Kul när man märker skillnad, kolla trapsen på andra bilden, bara ett jävla nyckelben på "före-bilden" :D
http://i330.photobucket.com/albums/l...pfyro0ww23.jpg
http://i330.photobucket.com/albums/l...rww259h346.jpg
Fackfackfack. Halkade på en isfläck häromdagen när jag sprang, nu har jag en höft som en 80-åring. Hur gör ni som fortfarande springer ute? Visserligen är det sandat, men rätt var det är så kommer det ju en isfläck. Broddar kanske inte är en dum idé?
Någon som vet några bra kläder att springa i på vintern som de flesta har hemma? Alltså inga speciella träningskläder med andningsfunktion osv :)
Det är så att jag gymmar rätt så mycket nu och blir sjukt trött när jag gymmar, så gymmar hårt och bra i cirka 20-30min sen orkar jag bara inte mer bli trött och vill hem! Har skola till 16:00-17:00 sen äter/tar det lungt till 19:00 då går jag och gymmar! Någon som känner till någon vitamindryck, och andra olika pulver m.m (Har inte så bra koll över det)
Är väldigt tacksam om någon känner till någon dryck som man blir pigg av och orkar mycket!
Mvh
Prova någon PWO (pre workout). De är oftast i pulverform och brukar innehålla en hög halt koffein vilket gör dig piggare. De är till för att göra dig piggare, mer taggad, fokuserad osv. Alla känner dock inte effekt av det.
Finns exempelvis N.O Explode, Jack3d och Crack. Du kan ju ge det ett försök.
Visst så kan man säkert få rätt schyssta resultat på en halvtimma. Men hade det räckt för att få ultimata resultat så hade ju alla bodybuilders kört på 30 min pass vilket jag tvivlar väldigt starkt på. Blir ju max en muskelgrupp då också vilket medför att man får träna varje dag i veckan.
Ja, en muskelgrupp (max 2) brukar det bli. Men som du säger beror det på hur schemat är upplagt, dvs hur ofta man tränar. Jag körde ett schema förut då jag tränade 30 min, 2 muskelgrupper och cirka 5 gånger i veckan.
Minns inte vad det schemat kallas för men kan se om jag hittar..
Mina pass tar 1h30 oftast, jävligt segt men jag gör det jag ska..
Dagen jag bara kör rygg kan ta 1timma