Jotack, förjävligt äre ju minst sagt!
Utskriftsvy
Polisen ringde nyss ang att jag sålde zipen till en kompis, dom hitta inte ramnummret (vilket har rostat bort). Men kompiser som har den nu ringde en stund efter och säger att det är lugnt, han snackade bort de vilket inte är första gången han gör xD
"Problemet" med att fylla dagen innan julafton är att man inte får speciellt mycket saker.
EDIT: 1 timme och 2 min kvar tills man är 21, Shet börjar verkligen bli gammal 9år kvar sen är man 30 :sad::sad::sad::sad: JAG VILL INTE BLI VUXEN:sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad: :sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad: :sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad::sad:
Såsett, men jag hade helt klart ändå kört med den, ont: tog crossen till affären i förrgår självklart mötte jag polisen och dygnat hade jag oxå gjort, "Nej fitthelvette inte nu...." dom kolla bara på mig och körde vidare antagligen förstog inte Konstapeln vad det egentligen var som kom körandes brevid han på en bilväg utan trodde garanterat det var någon fjortisstylad senda han mötte mohahah :D
Fyller förörvrigt 21 idag om någon bryr sig, nu kan jag ju dock sluta fylla, blir fan gubbe snart ålderskrisen har redan börjat! :)
julafton. God jul alla på Mnf :)
God hjul förfan.
jag är inte bannad längre :)
gott nytt år gubbar! :wub::wub:
Gott nytt år alla forumbröder:D
Alla fingrar kvar.
http://www.jillianney.com/wp-content...12/01/like.png
Veven hade inte gått åt helvete dock har gängorna som håller fast "Tändplattan?" gått åt helvete så mopeden låter som en Disel när den är igång, Blir att försöka lösa det imorn i värsta fall får jag väll svetsa fast skiten...