Körkort!!! :beer:
Utskriftsvy
Körkort!!! :beer:
Läste min gamla tråd, jag och flera andra hade rätt! Forumet gick helt åt helvete :)
beställt coils till a4an :)
Beställt lite Leds. Vågar inte ens tänka på vad det skulle kosta i Sverige. :)
Crossen ute på blocket, hoppas nån kommer och köper den så fort som möjligt. :)
Hade hur roligt som helst på balen igår! Vann parfym och diverse saker från Dolce Gabbana. Sen hade jag allmänt trevligt med klassen och så strulade jag med tjejer som jag aldrig tidigare hade kunnat drömma om. Längtar redan till studentfesten! :)
Veckans win är väl att jag lyckades bli sponsrad av SC Styling :)
För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten! Fyfan va jag är bra! Helt sjukt, har fortfarande inte riktigt förstått vad som hände?..
Och ska nog kolla på motordonator till min 360 imorn :D
Vi ska få fiber i vårt område, äntligen lite bättre internet! :wub:
Jag betalade 60 kronor för en öl och det tyckte jag var dyrt. Fyfan alltså.
Jag brände 700, dock bjöd jag väl flickvännen på hälften. Vet inte varför, jag bara plockade upp plånboken. Men hon bjuder tillbaka på studenten istället. :cool:
Jag brände 1600 kr. Bjöd dock en del tjejer (dock värt då flera ville att jag skulle följa med dem hem :cool: ) dock var det en så jävla lyckad kväll så pengarna var det sista jag brydde mig om. :)
Valand på Avenyn vill kanske jämföra sig med ställena på Stureplan prismässigt? :O Kan tillägga att jag i princip bara köpte shotts och redbull-vodka. Sen så blev det nog lite förmycket för vissa. Några halkade i spyorna på toaletten (snubben som spydde träffade allt utom toastolen), några i klassen började slåss med några förbipasserande GAIS-supportrar och så klarade tjejerna i princip ingen alkohol. Men det var en riktigt rolig "tillställning"! :)
Fick en mindre chock själv, men det var värt det! Liksom vem dansar nykter? ;)
Äntligen fått in pengarna från bussgods, tog bara 2 månader..