Haha jag tryckte på stäng av knappen på min data för jag trodde det skulle komma upp nåt annat ;)
Utskriftsvy
va i helvete kollade vad det var och trodde inte att det var en screamer så jag hoppade till som fan! :D
Väntat i närmare en timme på mat , går ner o tänker käka (kände att maten nästan var klar) , går ner o kollar i ugnen , då i princip friteras min jävla potatiskroketter även fast jag har sagt att jag hatar smör i princip allt så mina kroketter är mer som gegga än fasta , dom ska ju vara brända :(
20 jävla minuter till tills mat .... och all sallad och tomat som fanns hemma var rutten = /
Inte gjort ett enda piss idag trots det underbara vädret.
Skulle ha åkt med polaren nånstans om han klarade körkortet, men ha failade på provet :(
Åker 5 mil för att hämta en svänghjulsavdragare, kommer hem och så är gängerna på avdragarn felgjorda!
:ohno:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13412090.ab
"Den kvinnliga konduktören som slängde av flickan vid Kumla har enligt SJ uppgett att hon trott att flickan var äldre än 11 år."
"Sökandet efter flickan fortsatte under natten utan resultat. Polisen ska under morgonen försöka få tag på konduktören för att få reda på exakt vad som hänt när han tvingat elvaåringen att gå av tåget."
:doh:
rätt åt henne
Lovade morsan för typ ett halv år sedan att jag skulle följa med på en konsert med Takida och Europe.
Sa bara Ja just då fast tänkte inte följa med sen ändå, igår säger morsan att hon köpt biljetter och att konserten är idag och jag ska följa med. FML
AHAHHA wtf, tappade luftburken idag när jag körde med neosen(bara för att jag inte skruvade fast den :lol:), har bara kört runt kvarteret men inte fan hittar jag den :unsure:
inte konstigt att den gick lite sisådär..
tändningen orkar inte längre med, misständer som fan på höga varv..
Rifat, som tog bort sina kommentarer på facebook.. :(
mointerade splitter ny cylle på ciaon nyss, startar och kör lite försiktigt typ 50 meter och sen tar det stumt i motorn, självklart har knasterfanskapet släppt och totalförstört skiten. kul!
fett stressigt hela dagen. Man får en hamburgare på cafet där jag jobbar. Tillverkade varsin burgare (jag och min medarbetare) vi fick äta dem typ 4 h senare.... kul. Haha såg just sveriges snyggaste moppe på blocket XD http://www.blocket.se/skaraborg/Sver....htm?ca=21&w=3
Malmö blattar
tändningen @ dracen sa upp sig idag.. förmodligen är cdin bränd, bara att vänta tills nästa vecka då..
Bifogad fil 4918
@ Piratebay :rocking: