Posthunt, igen :huhu:
OnT: Regnade hela förmiddagen, jobbade hela eftermiddagen...
Utskriftsvy
Regnat idag så blev inte att jag hämtade hem min kära moppe som står hos polarn... Ångrar det lite. :sad: *snyft*
Hade gärna kört igenom lite regn för att ha den nära mig nu...
En fågeljävel flög in i mig när jag körde moppe:huh:
min baghee ser mer lr mindre ut som ett z :ninja::mad:
Tippat.. Sommarjobbade där 3 veckor, på de VÄRSTA stället dvs, Bandstolen, spinnrocksvägen osv, helt ärligt såg jag inte någon svensk där förutom poliserna och de jag jobbade med. Småungar 6-10 år gamla stod och sparkade sönder rutor mitt på dagen. Ungdomar i kanske 12-18 sprang runt i gäng och lät deras pitbulls slåss, hade inte med mig plånbok nån gång till jobbet förutom leg samt en gammal rutten nokia som jag hade under de veckor jag jobbade.
Edit: Höll på att bli av med moppen flertalet gånger, vart jagad typ 3-4 gånger under de tre veckorna jag jobbade där, kändes som att jag var utomlands.
Pirat hamnen är nere, alternativ?
SKa dra o tälta med massa folk ikv, problemet är bara att jag själv inte har ett tält och den enda jag känner som ska med ska dela sitt tält med en brud:sly: Undra hur det här ska gå :)
Fick precis reda på att en kär polare var med om en svår wakeboard-olycka och ligger nu på intensiven nere i Lund. :nooo:
Hoppas allt löser sig, du är en otrolig vän som jag inte vill mista. Någonsin <3
Folk som uppenbarligen inte kan klockan o skriver i nattråden mitt på dagen. :doh:
Regna satan idag. Igår var det skit fint!
Nu piss väder. Ska vara så till fredag iallfall:(
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...231#post252231
Hur fan pallar man sitta o hålla på som dom? :doh:
att ca 80% av alla trådar på mnf är infekterade med diskussioner och bråk. haha
RifatTV.
hela jävla moppenet
raklöddret var slut så fick torraka mig (ja, bara i ansiktet)... inte roligt :(