På vilket sätt?
Utskriftsvy
Ni ska ju inte döma ut klassen efter en dag...? Dessutom, det är inte som grundskolan då ni kan byta klasser typ hur nu vill. Ni ska ha en giltig förklaring för att byta klass. "Men det är bara massa idioter i min klass.." Haha då skulle dom skratta åt dig.
Är fan skitnöjd med min klass, går första dagen imån, men kom med 4 andra polare, så känns bra! :) Haha, i vår klass är vi 6 tjejer och 26 killar ;)
Ont: Detta är sista dagen på sommarlovet! :(
Tur att man inte har nå föräldrar med damp, har vart ute hela dan och målat klippt gräsmattan när ja va hemma från skolan, drog ut för en timme sen och va med polare, då ringde morsan och skrek som en idiot till mig att ja skulle komma hem för att jag hade vart hemma från skolan...
Vi är totalt 16 stycken i våran klass varav 3 tjejer.
Vi är 28 killar, 0 tjejer :(
vi är 6 killar och 7 tjejer ! :O
fordon>Personbilar?
Vi har 4 tjejer i våran klass.
1 har väl nåt fel, och inte sitter det i benen. ;)
1 überfjortis, dock rätt trevlig och inte helt blåst.
1 lite random, trevlig men en sån som drar hela sin livshistoria såfort det kommer påtal :P
och slutligen en as-söt tjej. :boxing:
vi är 17 stycken i vår klass, bara killar:doh:
Slutar 4 imon :/
slutar 16.30 imorgon:(
vi är 15 killar ( tror jag ) och EN tjej i min klass ;D
en brud på hela skolan här :)
Trivs ev inte på programmet :S
Första dagen på industriprogrammet. 15killar, inga tjejer (dock hade jag inte förväntat mig några). Vet inte om jag kommer trivas i klassen, så tankarna finns på att byta linje helt. Ska nog gå veckan ut och sen ta ett beslut. Blir musikproduktion i så fall annars :D
Man får akta så man inte hamnar på fel sida när man bara går med killar :nono: höhö
De kommer antagligen bli något som rock/metal då jag spelar gitarr men skulle även vara grymt kul att jobba mer elektroniskt och skapa musik i datorn.
Inriktningen är musikproduktion så förhoppningsvis skulle jag hitta personer med samma intresse och ungefär som strävar efter samma. De som håller tillbaka mig är frågan om jag vill läsa vidare och hur lätt det är att få jobb efter utbildning.
Snyggt, skola som börjar 8.30, spö regnar och ska köra moppe, kommer komma fram som en blött jävla hund:( fan vad tråkigt de är med skolan vill ha sommar lov igen:O:O:huhu:
ska sitta här halvförkyld och jävligt fram tills klockan 9 då jag ska vandra ner till örbyhus, HÖR OCH HÄPNA, tågstation.
För att ta tåget tillsammans med en massa andra itg-retards Aka my friends, och en andra massa jävlar ticsmongon.
För att krydda upp det hela. Hörlurar med gammal musik, eller tjaaa från spotifylistan, men den suger i vilket fall. Samt ett paraply storlek Deluxe.
Edit: Med storlek deluxe talar jag om ett stoooort paraply alltså, inte en thaipojke.
Missade tåget idag som skulle gå 8.35, det gick 8.30 istället så det åkte iväg precis när jag kom till tågstationen :)
Nästa tåg går 9.35, SL, jag älskar er <3 idiotiska bussförare, överpriser, inställda tåg, bussar som är 20 minuter försenade, förtidiga tåg :wub: