Den tallriken var inte allt för liten.
Utskriftsvy
Den tallriken var inte allt för liten.
Jag syftade på att du skrev små saker..
Du nämnde innan att ni var på G, men nu säger du att det var första gången ni träffades. :O
För mig är det en gåta, inget illa menat till dig alls! Men hur kan man vara på G med någon man aldrig träffat innan?
Jag menar hon skulle ju kunna vara hur annorlunda som helst jämfört med hur hon verkat på tex telefon och dator.. :P
hehe, förra sommaren fick jag kontakt med en brud som bor ca 20 mil härifrån, hon var 2 år äldre och hade kille. Vi skrev lite och så och jag var inte allt för seriös, men enligt hon var hon kär i mig, riktigt läskigt! sen gick det så långt att hon ville börja inleda någonting, hon ville att vi skulle träffas och försöka göra något av det! så tydligen kan man det ;)
och om ni undrar hur det gick sen, så..
hon var en riktig gnällkärring och då sa jag åt henne att sluta hacka så jävla mycket. hon bad om ursäkt och så hörde hon inte av sig på 3 månader och sedan började hon skriva. Då fick hon reda på att jag var i stockholm med en polare just då, och hon bodde ju där. Hon ville träffas men det ville inte jag, det var då jag blev av med henne, hon började hata mig! :D
Nej, men det var mer till Ralley :)
Skålen är väldigt liten, och ser det ut som att det är mycket yoghurt så är det inte så heller, utan det är alla jordgubbar i yoghurten som gör det.
Det får jag alltid ;) Jodå, hon uppskattade det allt :) Joo hon är duktig i köket ;)
Förstod de :)
Ohnoes!
Nu har jag tydligen gjort det. :(
Jag umgås med min dam varenda jävla skoldag, hon blir irriterad om man inte träffar henne varje rast i princip. Tyvärr kan man få för mycket av det goda? Tack gode gud att hon är ett år äldre så man inte gick i samma klass? ;)
Tänkte erkänna det på msn ikväll sötnos. :huhu: