mm :/ Drygaste ....
Utskriftsvy
Du tycker inte att killen till vänster ser skummare än än någon slumpvis gjord formation i damm/spindetlnät/blablabla? :)
Ah, I see. Tyvärr, dålig :)
nehe kommer väl inte att ha roligare än såhär... Gonatt grabbar!
HAHAH wtf?!!?!?
Det är väldigt blött i tältet :sad:
Mycket mygg överallt, borde skaffa något myggskydd, var finns det? :sad:
fan va ja älskar sommarlov och när trombarna och åskan kommer =)
Genomsvettig, trött, pissnödig, bitit mig själv i läppen för ett tag sen så jävligt att jag läcker ur käften. Livet Leker!
Låter som en dröm ju :ninja:
så jävla varmt att man svettas ihjäl :<
Uppföljning av detta.
Såg en harkrank på väggen, och bestämde mig för att ta tag i mitt liv.
Eftersom att jag hatar sånna kryp så började jag med att gå och hämta dasspapper för att ta bort den. Kommer tillbaka till rummet och den jävelen är borta, samma känsla som när man skiter och nästan spräcker en ven i pannan började träda fram.
Lägger papperet på skrivbordet för att gå och pissa, mission accomplished där, sen var det dags att borsta tänderna. Började bra, men såklart händer det oundvikliga, träffade med stråna på tandborsten i "bitsåret", Under samma skede läckte jag som vasaskeppet på jungrufärden, eller en niobarnsmamma, om ni så vill. Upprepade detta ett par gånger för att sedan avsluta.
Sådär ja! Tom blåsa och rena tänder, men svetten, den var värre.
Nu hade jag tänkt stänga fönstret för att stekas levande i 30+ sedan bädda sängen, för att sedan hitta harkranksjävelen ge den ett jävla straff, spola den bort till tierp, vem fan vill dit liksom?
Återkommer med resultat såvida inte en ven i pannan spricker, av ilska, eller vid eventuell hjärnblödning.
Im back :huhu: Vad hittar alla på denna varma kväll? :)