Shit. Du har inte sett brunhyade snygga kvinnor du. Synd säger jag bara.
Utskriftsvy
bombdåd i norska regeringshuset i Oslo
rifat. gör dig själv en tjänst och lägg ner. du får allt fler och fler emot dig och kommer inte vinna någon strid. Pontus vill ha en svensk vit, får han inte det? om något sekel kommer inget sverige finnas kvar. sverige kommer vara nya irak.
alla jävla irakier och muslimer och turkar ska ut enligt mig. förutom dom som faktiskt gör någon nytta.
och observera att jag inte har pekat på dig när jag skrev det senaste Rifat, så du behöver inte ta åt dig:)
Japp SD 2014 här med. Om man kollar på hur dagens ungdomar tycker och tänker så kommer SD bara öka varje val vilket är bra. Sen kan man när dem blivit majoritet rösta in andra partier som ND och SVD :)
det är inte bara hudfärgen, det är mycket annat. citerar skogsvatte på flashback:
Citat:
De absolut mest signifikanta rasskillnaderna är enligt min egna uppfattning abstrakt tänkande, förmåga att genomföra komplexa, kooperativa uppgifter, och flertalet faktorer relaterade till intelligens. Kreativitet, språkinlärning, komplex problemlösningsförmåga, o.s.v. Dessa egenskaper är fundamentala för att en modern civilisation skall kunna upprätthållas. Araber och negrer (och negrer i synnerhet) saknar denna förmåga i tillräckligt hög utsträckning för att en politik baserad på rasåtskillnad skall vara nödvändig. Negrer har ruinerat varje vit civilisation de någonsin fått ett signifikant inflytande över, och samma utveckling uppenbarar sig överallt i våra nordeuropeiska grannländer. Även om någon form av assimilation av negrer vore möjlig, så finns det ingen anledning att riskera vår civilisations och vår ras fortsatta överlevnad för att låta dessa *****- och arabhorder "komma ifatt" oss i utvecklingen.
Finns ju ingenting som säger att det är Muslimer/araber som gjort detta i oslo nu han som utklädde sig till polis och sköt 30 st barn var ju en 1.90 35 årig blond norsk man tex
Få inte den här tråden låst igen .. :doh:
En kväll som denna är vi alla norrmän! :)
Haha gjorde min dag :wub:
http://www.blocket.se/stockholm/Yama....htm?ca=11&w=2
Två stora fail idag.
Den ena går till mina extremet korkade, pantade, dumma jävla klappträn till vänner. Har varit på en villa ikväll, folk drack rätt mycket, helt plötsligt bestämmer sig tre stycken att köra iväg till en restaurang ca. 6 km bort. Så de åker iväg när ingen ser, tre stycken utan hjälm, på en moppe. Skulle just köra efter dem när jag fick reda på det, hade slängt tre hjälmar på armarna, när de kom tillbaka:
-HEEJJJHHH HAHAH..
-Vafan håller ni på me ?
-Vadå ?
Osv. osv.
Såå jävla arg och besviken på dem!
Andra failen går till de som är med i "Alla vi som avskyr RifatTV @ moppenet.nu" gruppen på facebook! Wtf alltså, sitter ni i gruppen och snackar skit om han eller ? Hur mycket ni än "avskyr" han, så skapar man inte såna grupper, nästan mobbning enligt mig!
Skulle sitta fint med ban på er..
kanske inte blockets finaste men inte ful ?
bestofblocket, där har du roliga blocket annonser! :)
http://www.bestofblocket.se/bilder/f...locket_994.jpg ett litet smakprov
Man blir väldigt förvånad när man söker på numret, http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite...&Vkid=65544662