haha aa "några" år =D
Utskriftsvy
Känns som ja har feber...:(
Olje lampan lyser och jag har ingen olja...
Huvudvärken efter massa lustgas.
Skulle plocka ner föggen för att rengöra den och då skruvade jag av avgasröret för att kunna komma åt bättre.
Allt går hur bra som helst men sen när jag ska skruva på röret igen så hamnar så jävla lite snett så de inte syns och jag bara fortsätter skruva, sen vart de jävligt hårt och jag funderar på om de är rätt. Skruvar ut skruven igen, flyttar på röret och försöker skruva in skruven med fingrarna för att se att de va rätt. Fastar direkt, gängpaj...
Nu får de bli ny cylinder. Hoppas man blir klar innan Frihamnen!
Ställa klockan på 05.00 och sen börjar man 06.30, oh yeah!
nya lacken på moppen blev så inihelvete kass alltså :(
Nån jävla tattare har snott min syrras väska med hemnyckar, cykelnyckar, bankkort, mobil, plånbok osv. Och där i låg även hennes leg, hemnycklar+leg = Nu har dom fritt framm att gå rakt in i vårt hus och rensa skiten. Seriöst, om någon jävel skulle komma in i huset inatt så skulle jag inte tveka en sekund på att nita han! Nu har vi fått byta lås på alla åtta dörrar i huset -.-
edit: fel tråd :S
men öhh, dagens fail e väl att man försov sig :O
renoverade bromsarna på bilen idag. När jag körde en sväng så va de nått som klonka o slog som fan så jag gick ut o kolla så fälgarna satt. de gjorde dom sen när jag skulle backa in i verkstan igen så låser sig höger bak lite sen släpper de o ja tänker typ "omg...............!" sen kommer jag på att bromsoket inte är ditskruvat :D
Then i did it right :D
Som väldigt erfaren lustgas användare så kan jag säga att jag endast fick huvudvärk första gången, sedan lärde man sig att kanske ta lite längre pause mellan att man drar långa/mycket gas eller sitta i ett väll ventilerat rum å helst ute :)
dagens fail.. att gå med huvet före rakt in i en vägg.. och att en kompis glömde nycklarna i moppen så vi kunde köra på den utan att han visste nåt :D
Ibland under man om hunden har alla hästar i stallet:
http://i298.photobucket.com/albums/m...e/IMG_0042.jpg
Från tjuvlyssnat.se
Man ~25: Det känns som att jag drar en nitlott varje gång jag tänker en tanke.
Jobb om 20 min, skönt!:(
Precis så det ska vara. Jag brukar inte kunna sluta när jag väl börjar me dedär. brukar sluta med minst 200 per kväll när jag kör. Och vad man än gör så får man en grym jävla huvudvärk efter ett sånt race.
Brukar beställa typ 360 patroner varje gång:P. (KOMMER ETT LASS MED PATRONER I VECKAN HEHHEHE).
Tar man mycket så får man huvudvärk och illamående vad man än gör. Ta förfan aldrig mer är 100 st. är inte bra asså man mår bara dåligt.
http://www.blocket.se/vasternorrland....htm?ca=14&w=3
I bland kan man ju undra vad vissa tänker med:P
Satt en räv under vårat äppelträd för några minuter sen, och de skulle ju inte vara så kul om han tog katterna, så jag tog luftpistolen (:rolling: ) och skulle skjuta den (typ i arslet så den blir skrämd:ninja: ), men så kollar den på mig, och den såg ut som en liten hund, så då kunde man ju inte skjuta:(
Det är väl så att ju oftare man tar n2o ju mer "tolerant" blir man, så man måste förbruka mer och mer för att känna något?