Roger!
Utskriftsvy
Tips på roliga aktiviteter att göra med tjejen, förutom "mys"?
Mvh
En utgång kanske? Gå och käka på ett trevligt ställe? Åk någon stans och kanske ta in på hotell eller något!
Ont:
Varit tsm med min brud nu i 1 månad. Efter ett tag dejtande! Men det funkar sjukt bra och känns som det kommer hålla länge :) (o nu säger jag inte det som alla andra fjortisförhållande säger efter 1 månad, utan jag menar det!)..
HAHA jag vet! Den tanken hade jag också ;). Men det är tur att man kan börja ta livet på lite mer allvar! känns änna som jag gjort mitt. Har nog legat med flest personer av alla här inne på detta forumet. osv.. Så det känns jävligt skönt att man hittat sin drömbrud och kan vara seriös med henne :)
Har blivit kär i en tjej som är typ 2 år äldre än mig <3
tips på vad man kan göra med sin tjej i helgen? fyller år på onsdag och hon kommer hit och hon säger att hon bara vill vara med mig, men vet inte vad vi ska göra! :thinking:
Edit: det är jag som fyller år, inte hon! :)
En tjejkompis som jag känt i 5år vill komma hem till mig på fredag och... ja resten kanske ni kan lista ut.
lol
Ibland måste man få ut ilskan ! Idag hade jag och bruden de värsta tjaffset sedan hitlers födsel.. Hade hon varit kille så hade jag sparkat in skallen på fanskapen men efter lite fram och tillbaka så är vi nu glada igen
Fan, dåligt drag här, hur går det för er?
Bjöd Ellen på restaurang idag :)
En litten bild på oss kan ni väl få med :)
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._1207428_n.jpg
Paus, vart kom det ifrån? Är jag så dålig.. Fuck..
Att den människan som gör en som lyckligast också kan göra en som ledsnat, fy fan.
öh lol? Igår bjöd du hon på restruang och idag paus?.. Låter knepigt..
Langar upp en bild på mig o bröttan :)
http://i55.tinypic.com/11775zs.jpg
Ska hämta henne ifrån stallet sen, känns som hon och jag behöver prata just nu.
Vaknade upp i samma säng imorse och allting verkade bra, någonting har ju hänt.
Är kär i mina brödrar
Scrubs har svar på allt! -
http://www.youtube.com/watch?v=vDSOsIlKUCY
Tyvärr måste jag säga +1. Även om tjejen är sämst på att ha paus, första saken som händer idag (vi bestämde att vi skulle börja då efter ett långt snack i söndags) är att hon skriver "Jag saknar dig <33" så svarar jag då att jag saknar henne med. Jag menar, jag vill inte ha paus eller så utan det är hon som ville det. Sen innan andra lektionen kommer hon fram till mig och pussar mig och håller om mig. Sämsta pausen ever, även om alla pauser är piss.
Paus är bara så jävla fjortis i mina ögon..
Antingen är det slut eller så fortsätter man och reder ut vad som är felet. Det är ju det ett förhållande bygger på. Man ska kunna diskutera och lösa de problemen som uppstår i ett förhållande. Det kan aldrig vara fläckfritt. Klarar man att lösa problemen ja då blir förhållandet starkt.
Klarar man inte det så är det bättre o göra slut!
Har blivit kär i en yngre brud och denne är inte lätt. Vi snackar väldigt mycket, ibland hör hon av sig ibland jag. Och ibland när vi smsar så typ svarar hon assegt från att ha svarat jätte snabbt. Hon gör mig tokig. Vet inte hur jag ska gå vidare, pallar inte allt daltande.. :(
Fint tänkt Putteen. Du borde veta som är legend på allt som har med tjejer att göra.
Men tyvärr är allting inte svart på vitt. Ibland behöver man bara tid ifrån varandra och tid att tänka och så enligt mig. Vi har diskuterat hit och dit men kom inte fram till någonting i mitt fall så därför bestämde vi att vi behövde lite tid ifrån varandra. Dock blir det så svårt med tanke på att hon är på mig redan första dagen och även att vi går på samma skola. Mitt och flickvännens förhållande är inte så starkt just nu, är så trött på allting (inte förhållandet eller så utan bara på tillvaron i allmänhet och allting i mitt liv) så därför är det jag som drar ner rätt mycket tyvärr. Dock är det flickan som jag älskar så jag försöker att hålla humöret uppe.
Dessvärre anser jag att du har fel, vissa behöver bara lite tid för sig själva ibland.