Skickade cylinder som skulle till ystad men bussgods skicka den till stockholm ist... :doh:
Utskriftsvy
Skickade cylinder som skulle till ystad men bussgods skicka den till stockholm ist... :doh:
Familjen's lilla dvärghamster dog precis, lite halvsorgligt :sad:
Kantstötning :( Som tur va var det redan på den fälgen som är kantstött sen tidigare ägare.
Skulle inte kunna se min lillebror våldta en 14 åring nej fyfan, 14 åringen måste varit villig till det så jävla klen kan hon inte vara.*
Ont: ska upp halv 7 imorn och vidare till sjukhuset...
There are currently 22 users online. 4 medlemmar
gick upp nu.. åka o jobba i 8 timmar :(
Öööhm. Är jag korkad om jag går upp i tid så att jag hinner till jobbet eller du tycker att det är smartare att komma 2 timmar försent?
Jag antar att du menar varför jag är "korkad" nog att ta ett så tidigt jobb? Isåfall är svaret simpelt.
1. Det var det mest välbetalda.
2. Pappa jobbar där.
3. Jag slutar tidigare så att jag kommer hem och hinner göra någonting av dagen.
Men jag antar att du inte ville veta det heller va? Han klagade på (eller tyckte att det var fail) att han var tvungen att gå upp tidigt. Då ville jag klaga lite på att jag också gick upp tidigt (tidigare). Sen skämtade jag om att de var dagens fail att han klagade för jag vet att det inte är kul att gå upp tidigt oavsett tid på ett sommarlov. Jag förstår inte varför du ska lägga dig i?
06:00 Vaknar, gör mig redo för att åka till jobbet.
06:15 Börjar spöregna = inget jobb
06: 20 Går och sover igen
12:00 Vaknar igen, spöregnar
13:29 Regnar ännu
...
Regnet.
här ere fullt solsken, cyklade nyss i t-shirt till konsum, göttan
Roligt att man råkar åka i vattnet med ena skon, och så har man inte med några extra.. (är mitt i ingenstans med jobbet) :sad:
Sent from my Motorola DynaTAC using Tapatalk
En försökte pruta ner CPIn från 15.5k ner till 13k :unsure:
Gjorde han de på plats så tycker jag du borde ha sålt den då de är hyffsat svårt att sälja EU nu, gjorde han de på mail/telefon be han dra åt helvete eller så säger du att prutning sker på plats ! ;)
ONT : När jag skulle logga in på mnf så försöker jag logga in men de funkar inte, sitter och kliar mig i huvet sen kommer jag på att jag inte har skrivit rätt lösen :doh:
Människor är emot mig fast än jag inte gjort något...
Tatueringen börjar blekna, vill att den ska se ut som när jag var ny tatuerad :(
Pffff, han kanske inte är av så stort behov av pengar så han kan väll lika gärna vänta på den rätte som har pengarna?
För övrigt kan du ladda upp en bild på din duett zigenar pojk.
Jävla förkylning. Har legat hemma i sängen hela dagen, hostat hela natten iprincip. Hoppas jag blir frisk innan söndag, annars får det bli att avboka resan förmodligen :(
De senaste 25-30 jag läst har alla trackat ner på någon (förutom "Vad stör du dig på- tråden" eller vafan den heter. Där trackar du bara ner på skrikande småbarn i allmänhet).
Aja, min fail/win är att jag fick tag på Pontus pappa. Win är att jag fick tag på honom. Fail är att han inte vill ge mig pengarna utan skickar röret, så nu sitter jag med två hyperrör till aprilian isåfall (om han skickar d.v.s.).